jankris

CLAAS Jaguar serii osiemset (820, 840, 860, 880)

Polecane posty

damiano32    0

Mam zużyty walec wciągający( ten wstępny) w nim jest detektor metalu, czy można go nadspawać? Czym i gdzie takie coś Zrobić? Czy ktoś już nadspawywal noże w hederze sieczkarni ru 600? Ma to jakiś sens? I czym spawać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

A co w tym walcu ci się zużyło? Nadspawywać noże? Znasz takie powiedzenie o podcieraniu d.py szkłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witam, mam proźbe do użytkowników sieczkarni claas jaguar 840 aby opisali mi wszystkie zegary i przyciski ze zdejęcia, tyle co kupiłem i nie wiem od czego co jest.. i jeszcze najważniejsze wiadomości co do używania tej maszyny

53030-7000203871_4.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damiano32    0

Na walcu normalnie są takie plaskowniki których umie nie było a ich miejsca przykrecenia się wywarły i niema do czego przekręcić. Te noże to tak zwane piły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek5M    11

Witam, poszukuje instrukcji Claas Jaguar 840 w PDF, posiada ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuska24    0

Mam problem z Jaguarem 880 wyplul wszystkie kosy i stolnice zadnego kamienia nie ma doradziecie cos co sie moglo stac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek8903    0
Dnia 18.02.2011 o 14:58, jankris napisał:

Ja mam 682 SL i właśnie chcę dokupić coś z serii 800.

 

A co do tego Autopilota to nieraz szczerze mnie rozbawiają handlarze wciskając ludziom kit że sieczkarnia posiada autopilota. Często nie ma wogóle tego układu co łatwo stwierdzić ze zdjącia pulpitu, a nawet jeśli ma to heder jest zupełnie nie przystosowany do prowadzenia w rzęach.

To ona jest z silnikiem perkins v8? Jak sie sprawuje jakie spalanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzggg    0

Witam mam problem z sieczkarnią claas jaguar 860 overdrive 2000r. Mianowicie nie włączała detektora całkowicie. Nie świeciły się żadne kontrolki a walce można było włączyć. Gdy unikaliśmy pokrywę od bezpieczników i sprawdziliśmy bezpieczniki pojawiły się dwie kontrolki od detektora czerwona i zielona walce się cofają lecz nie chcą się załączyć do wciągania, wyskakuje wykrzyknik. Po odłączeniu detektora swieci dalej czerwona kontrolka od detektora. Ktoś wie o co kozę chodzic? Za odpowiedz z góry dzieki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysiek627
      Witam zakupiłem pierwszą samojezdna sieczkarnie John Deere 5830 z kemperem, używana będzie na moje 15ha kukurydzy, nigdy nie jeździłem taka maszyną i chciałem zapytać o jakieś porady, może ktoś podpowie na co uważać żeby jak najmniej odpychać i może też jak szybko ją odepchnąć by jechać dalej 😃 pozdrawiam 
    • Przez Ruletka55
      Mam sieczkanie 870 profistar (2004r), zastanawiam się jak można "odblokowac" skrzynie aby sieczkarnia poruszała sie szybciej.  Obecnie jest to około 20km/h, natomiast widziałem w okolicach, że mają identyczną maszynę profistar która jeździ około 30km/h
    • Przez Bogdanowicz
      Cześć, 
      chciałbym spytać gdzie sprzedajecie swoje maszyny i gdzie szukacie maszyn do zakupu. Na OLX nie ma za wiele. Myślałem nawet o sprowadzaniu z zagranicy. Co Wy na to? Czy warto?
    • Przez oreł
      Witam panowie może ktoś się spotkał z problemem w sieczkarnia jaguar 950 detektor widzi metal którego nie ma. Na bębnie brak luzu 
    • Przez bobimarek
      Witam. Problem dotyczy maszyny rolniczej Claas jaguar 850 z silnikiem mercedesa om457la E2/3. W zeszłym sezonie po nocy palił czasem od strzała, ale im dalej w sezon to trudności były większe z odpalaniem do tego stopnia że trzeba było pompować pompka ręczna, bo paliwo się cofało... W pompce recznej widać jak tłoczy powietrze przy pierwszych ruchach. Po przepompowaniu  odpala i pracuje normalnie. Moc jest, nie dymi.
      Co zostało wymienione:
      1. Wszystkie przewody paliwowe
      2. Pompka ręczna (oryginał)
      3. Pompa wstępna (zamiennik)
      4. Oba filtry na org Bosch
      5. Sprawdzone pompy pld i wyregulowane ( wymienione oringi)
      6. Sprawdzone i ustawione wtryski ( 2 końcówki wymienione plus nowe oringi)
      7. Wymieniony zaworek na bloku.
      Efekt wymian taki że nic się nie zmieniło, po nocy nie pali, trzeba pompować ręcznie.
      Oleju nie przybywa, on nie czuć i lepkość na oko się nie zmienia.
      Jakieś sugestie?
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj