Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Posiadam wózek widłowy RAK7A z silnikiem c-330.Ostatnio zauważyłem,że po odpaleniu (odpala świetnie)osłabia,(muli)silnik,muli go przy dodaniu gazu nawet gdy jest rozgrzany,jest słaby.Moim zdaniem pompa oleju która zasila wspomaganie i maszt nie osłabia silnika. :P Proszę o pomoc.

Opublikowano

u mnie w skrzyni i w moście była woda i przy ruszaniu silnik tez sie mulił.. az w koncu uszkodzil sie chyba walek sprzeglowy, ale nie ma problemu:drugi most ze skrzynią czeka na wymianę

Opublikowano

mulenie silnika przy dodawaniu gazu w pojezdzie najczęściej jest;gęste paliwo(parafina),zabrudzone filtry,odstojnik zapchany.nic o tym nie pisałeś i może nie sprawdzałeś.czasami przyczyna może być banalna.

Opublikowano

U mnie jak jest zimny to tez jest slaby ale jak sie rozgrzeje troche to juz normalnie,sadze ze (w moim przypadku )winna jest papa,a wlasciwie gesty olej bo jak chwile pochodzi to wszystko ok. A jak u was z paleniem RAKow bo mi cos slabo kreci.czekam az mi sie jakis rozrusznik rozleci zeby kupic tez z przekladnia,zobaczymy czy cos pomoze.

Opublikowano

palić pali ok tylko jak tera w zimie robi sie kapuste i ściagne skrzynie to żeby nie nawalić dymu to od razu gaszę i alternator nie daje rady dobić to od czasu do czasu ładuje go prostownikiem , co do mulenia pompa chodzi od razu i troche silnik trzyma ale jak olej się rozrzedzi to ok, co wyżej do tematu to może być już wybite łożyska, i wałek sie zakleszczć u mn ie tak było i koniec jazdy zrobiłem całą skrzynie i jazda powiem że sprzęt oszczędny 10 litrów ropy i ułoże spokojnie koło 100 palet, u mnie juz do wymiany są gałki na pochyle i oponki, bo już siatka zaczyna wychodzić. powiem tyle do 400 skrzyń sprzęt jest wystarczający, a i wąski, także do przechowalni super

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SZYMQ
      Cześć wyszyskim 🙂
      Mam takie do was pytanie czy ktoś testował doszedł z pływakami i wskaźnikami poziomu paliwa 
      Bo ja przetestowałem chyba wszystkie pływaki i wskaźniki paliwa jakie są dostępne i prawie żaden nie zgrywa się z wskaźnikiem 
      1:
       
      2:
       
      3:
      Tylko ten zestaw poprawnie dziala :


      Pływak nr.89352973 wskaźnik: 89352972
      Tylko w tym zestawie jest minus że lampka rezerwy jest podłącza pod wskaźnik paliwa i ciągle się świeci czym większą rezystancja (oporność) tym mocniej świeci 
      Reszta pływaków pokazuje że jest paliwo do połowy lub odwrotnie pokazuje zero że jest full a full jak jest zero paliwa 
      Może ktoś doszedł z tymi plywakami  i wskaźnikami i wie który zestaw dobrze będzie działa razem
      Dziękuję za pomoc z góry 
      I na pewno to będzie informacja dla innych pokoleń 
       

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v