Skocz do zawartości
mechanik

Same explorer 80 brak ogrzewania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
mechanik    0

witam prosze o pomoc potrzebuje informacji o ogrzewaniu elektrycznym w same explorer jaki powinien być alternator do ogrzewania i schemat jak go podłączyć zdjęcia mile widziane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    0

pdpowiem ci jak szybko zrobic obwod

przykrec kabel od masy do kabiny a pradawy daj do staqcyjki lub do bezpiecznika np od klaksonu potem przerwij kabel wstaw wlacznik i muso chodzic a jak t nie pomoze to nie pod bezpiecznik tylko pod stacuyje sie wepnij zycze milej pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

wpinanie i robienie czegoś takiego ok ale jak ciągnik bez zabezpieczonego obwodu ulegnie spaleniu to ktoś może się do ciebie zgłosić o odszkodowanie za pisanie głupot. Każdy obwud musi mieć zabezpieczenie a tym bardziej obwód który posiada kabel grzewczy oporowy. Do autora jaki jest dokładnie problem nie masz tego alternatora jest odłaczony spalony bo nie wiem mało informacji napisałeś skąd wiesz że to wina alternatora sprawdzałeś spirale grzewcze?


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

samex69    31

A może to tylko szczotki w alternatorze od ogrzewania - u mnie tak było.Wymieniłem szczotki i działa ale szału nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mechanik    0

Ciągnik zostal sprowadzony z zagranicy co się okazało w polsce i dowiedziałem się o tym że powinien mieć ogrzewanie elektryczne w kabinie po włączeniu pokrętłem od dmuchawy wentylator działa a po przekręceniu włącznika ciepła nadal wieje zimne powietrze po zweryfikowaniu układu okazało sie że powinny być dwa alternatory pod maską jeden od ładowania który jest a drugi od ogrzewania są tylko kable dwa grube i kostka zajzolowane a po zatym wszysko jest i teraz jest prośba jak w temacie jaki alternator tam wsadzić żeby pasował pod elektryke ciągnika? dziekuje za szybkie zajnteresowanie się sprawą.Mile widziane zdjęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

w nich siedzą zawsze dwa takie same alternatory więc spisz z drógiego oznaczenia i szukaj najlepiej aby uniknąc pomyłki wykosztuj się zadzwoń do serwisu i zamów u nich dedykowany konkretnie do tego modelu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

miałem kilka w naprawie nie jestem na 100% pewny ale jak jeszcze nie wiedziałem po co są dwa to patrzyłem i w exploer80 tym co nie dawno robiłem były chyba takie same


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    31

To nie są takie same alternatory.Przynajmniej w moim tak jest.W EXPLORERACH 2 były montowane 65 amperowe alternatory Marelli lub Iskra, spotyka się też alternatory BOSCHa ale one są nie do ogrzewania tylko do ładowania akumulatora.W moim do ogrzewania jest Magneti Marelli 65 A a do akumulatora Bosch 65A.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

Czyli są takie same jak pisałem, marka nie jest ważna bo każdy daje taki sam prąd a oba tak jak napisałeś mają po 65A


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mechanik    0

Kolego samex69 mógbyś zrobić zdięcje(a) z pod maski tego alternatora od ogrzewania tak żeby było widać podłączenie kabli do niego i w jaki sposób jest zamontowany był bym wdzięczny na adres mechanik-1987@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    31

Za mało mojej szkoły na robienie zdjęć ale przeczytałem (to potrafię) tabliczkę na alternatorze;

Magneti marelli

63307805

A125E 14V

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie wiem dlaczego ale zablokowano mi do dzisiaj konto na AF, obiecuję jutro wrzucić zdjęcia. Coś mi szwankuje cała ta grzejna aparatura. Niby leci ciepłe powietrze, ale jak dam na maks wentylator, to już leci znacznie chłodniejsze.

 

 

Edit 8.01.11

 

Obiecane zdjęcia:

http://img152.imageshack.us/img152/5908/20110108001.jpg

http://img844.imageshack.us/img844/993/20110108003.jpg

http://img703.imageshack.us/img703/231/20110108.jpg

 

Przepraszam za jakoś, ale mam tur'a i dostęp tam jest okropnie trudny, w dodatku mój aparat (telefon) to leciwy sprzęt.

 

U mnie coś stało się z elektroniką, która steruje intensywnością grzania. Widać po płytce, że coś tam jest spalone. Muszę z tym pójść do jakiegoś elektronika. Podpinając na krótko (pomijając potencjometr) alternator wyraźnie obciąża silnik, jednak z nawiewu leci tylko lekko ciepłe powietrze i to przy wyższych obrotach. Na minimalnych bardzo słabiutko.

Edytowano przez JohnTheBulletTeacher

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrmyslowski6
      witam.czy wie ktos co oznacza błąd 004 w Same Rubin i gdzie szukac przyczyny?
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
    • Przez Lukasz21_Lubelskie
      Witajcie. Posiadam ciągnik Deutz-Fahr Agrostar 4.71. I mam pewien problem z licznikiem ponieważ niektóre kontrolki się nie palą. (np. Załączony przedni napęd, blokada mostu)
      Poszukuje osób które mają te ciągniki i papirologię do nich. Najbardziej chodzi mi kody błędów i instrukcje napraw/schemat instalacji elektrycznej. (Według schematu instalacji sprawdziłbym sobie po kolei co może być przyczyną. (Wszystkie modele mają praktycznie to samo. Z tego co wiem to różnią się jedynie skrzynią i silnikiem) 
      Dodatkowo mam problem z licznikiem. Kalibrowałem go według instrukcji jaką znalazłem w internecie. (dystans 100m, Na początku wcisnąć 1 przycisk do wyświetlenia słowa CAL. Potem na początku przejazdu nacisnąć 2 przycisk-obroty WOM, po przejechaniu 100m wcisnąć 3 przycisk - obroty przedniego WOM) Niestety po kalibracji jest to samo co na początku czyli na liczniku wyświetla się maksymalnie 20 km/h). 
      Dziękuję za pomoc!
    • Przez Andre8989
      Witam.
      Mam zamiar kupić Lamborghini 850 premium, chciałem się dowiedzieć czy jest to model wart zakupu na co zwrócić uwagę.
    • Przez zimrex
      Witam serdecznie zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 85  na 15ha 
      Prace jakie by wykonywał to orka, siew, belowania, itp. 
      Interesują mnie awarie, spalanie, opinie 
      Tu macie link https://www.olx.pl/i2/rolnictwo/ciagniki/q-deutz-fahr-agrotron-85/?view=gallery   może ktoś zna tego handlarza 
      Z góry dziękuje za odp.
×