Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jozef3

Informacje o ciągniku IMT

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jozef3    0

Chciałbym uzyskać informacji bo nie ma u mnie w okolicy tego ciągnika. Jak on się spisuje w polu? Części o ile mi wiadomo są trudno dostępne. A ogólnie czy warto się pchać w taki ciągnik? Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

mogłbyś podać model, bo było ich trochę, a w zasadzie to ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozef3    0

Model tego ciągnika to 579 IMT Jugosławia z przednim napedem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kord
      Witajcie, mam dwa pytania :
      - gdzie znajduje się zbiornik płynu hydraulicznego w traktorze David Brown 1290?
      - oraz gdzie dolewamy olej do skrzyni w tym modelu?
    • Przez PronarekP5
      Opinie użytkwników i osób postronnych na temat :
      -spalania
      -dostępu do części
      -obsługi codziennej
      -awari
       
       
      Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam :lol:
    • Przez Majkel92
      Witam, czy możliwe jest zamontowanie Wyjścia wałka WOM w komunalnej wersji Renault Ergos 110 z 2002, która go nie posiada? Google nie pomogło ;). Ewentualna opcja to silnik hydrauliczny, lecz nie wiem czy to dobre rozwiązanie, mała moc :(. Ciekawi mnie czy można zamontować wyjście na oryginalnych częściach bez amatorskich przeróbek. Oto zdjęcie renówki.
      Zdjęcie z tyłu. 

    • Przez norbi222
      Do czego służy ta przezroczysta rurka? 
    • Przez Wojtek
      chciał bym sie dowiedziec troche na temat t150k a dokładniej jak sobie radzi na ciezkich i górzystych polach, czy silnik łatwo traci obroty i sie szybko dusi pod górki i czy jest awaryjny
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.