Skocz do zawartości
natec87

Ciągnik Farm-Mot

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
natec87    0

Witam Wszystkich

 

Chodzi o ciągnik farm mot, 2 cylindrowy 25 konny. A konkretniej o odpalanie go rano jak jest zimno.

Pali w ten czas na 1 cylinder, pochodzi tak z 15 sek i załącza się 2 cylinder.

A jak go odpale i odrazu zrobie przygazówke z 12 sek, to po puszczeniu gazu chodzi równo na 2 cylindry.

Robi sie to tylko w ten czas jak postoi cała noc a rano jest zimno.

 

Dodam, że ciagnik jest bardzo mało urzytkowany ma 13 lat i nie całe 1200 motogodzin.

Wszystkie płyny,oleje i filtry wymieniane co rok.

Oleju w silniku nie ubywa, płynu chłodzącego również (nigdzie niczego nie ubywa ani nie przybywa), nie czuć żadnego spadku mocy itp, chodzi eleganco.

Jaka to może być przyczyna??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zbiornik paliwa jest poniżej pompy wtryskowej to cofa się paliwo.jeżeli ma mechaniczną pompkę to wystarczy przed uruchomieniem podpompować i po problemie u mnie jest to samo tylko w innym ciągniku (6 cyl.) ma dwa zbiorniki górny powyżej pompy i dół poniżej problem występuje jak paliwo jest tylko na dole. dodam że jak chodzi nierówno to wtedy kopci biało-niebieskim dymem a jak praca się wyrówna to kopcenie nie występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
natec87    0

Sprubuje przed odpaleniem rano tak zrobić jak mówisz, ale raczej to nic nieda bo jeszcze jakies 3 lata temu tak nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gesy    3

Witam mój wójek ma takiego sprsęta i miał problemy z pompą wtryskową,niepamiętam co tam mu sie działo,kilka

razy robił ją,i w końcu założył pompe od C-330,chodzi narazie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidf30    0

fajny też go miałem lecz sprzedałem niema ma do niego już żadnych części ostatnie ja kupiłem na remont 2500 mt i konieczny jest remont skrzynia tez zaczeła szumieć wałek wom Ciagnik godzny uwagi bo dużo lepszy od c330 wygodniejszy pali chyba z 3 razy mniej od c 330 nigdy bym go nie sprzedał na ale z kad pozniej wziac czesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sylwek1100
      Witam koledzy. posiadam od nie dawna fiata 70-90dt i potrzebne mi kilka wiadomości na jego temat.
      po pierwsze szukam instrukcji obsługi i katalogu części
      po drugie na jakiej zasadzie działa w tym ciągniku sprzęgło wałka bo ja mam z nim problem bo nie działa wogóle
      po trzecie to słabo działa mi w nim wspomaganie
      Koledzy pomóżcie bo mało informacji w necie moge znaleźć na temat tego ciągnika
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez marek9988
      Witam,
      chcę zakupić ciągnik Ford 8240 z 1994 r . za 46 tys zł. Chciałbym się od Was dowiedzieć, czy jest on wart zakupu i to za taką cenę?
      Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez jozef_111
      Witam,
      Jestem posiadaczem ciągnika LTZ 55A. Mój problem polega na tym, że nie mogę wrzucić żadnego biegu na obrotach powyżej 1000. Na mniejszych obrotach biegi dają się włączyć, ale zgrzytają. Na zgaszonym silniku skrzynia pracuje bez zarzutów.
      Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o radę. Z góry dziękuję.
      Pozdrawiam
    • Przez marysrybak
      Gdy silnik jest zimny odpala dobrze, gdy sie rozgrzeje rozrusznik mocno kreci silnikiem ale nie mozliwe jest zeby zapalil. Postoi 15 minut troche ostygnie i zapala. Jakies pomysły?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.