Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ursaj1

MF 698 wymiana pompy zębatej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ursaj1    0

witam mam problem ,podczas pracy z rolką przestał mi działać wom i zapaliła się czerwona lampka ,przedni napęd też przestał działać . oleju jest stan filtr jest nowy . przeczytałem na forum że może to być wina pompy zębatej . czy wymienial ktoś z was może taką pompe ?? trzeba odjeżdzać tyłem ?? czy wystarczy tylko zdjąć czape ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
replay14    0

Kolego ja wymieniałem tą drugą pompę od podnośnika tłoczkową w mf 690 to trzeba było rozjeżdzać tył ale mi się zdaje że jak ściągniesz ten górny dekiel to powinieneś dać radę ją wyciągnąć gdyż jest ona na górze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursaj1    0

Kolego a jak odjechałeś tylnym mostem ? Bo ja odjechałem 4 cm i dalej nie idzie . Co tam może trzymać ?

 

Śruby wszystkie odkręcone z górnego walka ta tuleja zeszła . Próbuje nawet na siłę i tak nie daje rady , coś tam sprężynuje ale nie widać co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

replay14    0

pewnie nie masz ustawione do poziomu i się gdzieś bloknęło. Mi tak sie stało więc ustawiłem mniej więcej do poziomu i ładnie zeszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursaj1    0

zgadza się już się rozszedł .ale mam teraz nowy problem niegdzie w sklepach nie ma takiej pompy zębatej jek jest u mnie . kształt się zgadza jest tylko mała różnica . Tam gdzie jest otwór na kolanko od filtra ,ja mam tylko jedną dziure ,a te w sklepie mają dwie . :D i nie wiem gdzie taką dostać .Chyba ze przełoże ten dekielek z boku bo rozmiar jest taki sam rużni się tylko tymi dziurami . tylko czy to nie rozszczelni pompy . ten drugi otwór to chyba jest na dodatkowy filtr . Miał ktoś może z tym styczność ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Kolego ja taka kupiłem, różnią się tylko tym,że te pompy mają podwójne zasilanie tzn, tak jakby miały dwa wyjścia na filtr. Ja jedno zaślepiłem korkiem i wszystko działa ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darko    0
Napisano (edytowany)

też zaślepiłem to jest ta sama pompa tylko uniwersalna 1600 a z jedną dziurką kosztuje ok 2500

Edytowano przez darko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursaj1    0

no ja też tak zrobiłem a jakim olejem macie zalaną skrzynie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursaj1    0

to ja też takim zaleje . a na ile obrotów wkreca ci się ten MF ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

mój mf 698 wkreca sie na 2.100 obr./min nie mam w tej chwili instrukcji pod ręką ale jutro Ci moge napisać jak mówi instrukcja na ile sie powinien wkrecać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursaj1    0

ok to bym był wdzięczny . bo mój to wkręca się na nie całe 1.900 to znaczy chyba że pompa się już kończy powoli :mellow: Bo jak patrzyłem czy można linke podciągnąć to już bardziej się nie dało . chyba że można troche zwiększyć jej wytajność śróbą regulacyjną ale to chyba zwiększy też spalanie . Wie ktoś może ile kosztuje regeneracja takiej pompy ??

 

ok to bym był wdzięczny . bo mój to wkręca się na nie całe 1.900 to znaczy chyba że pompa się już kończy powoli :mellow: Bo jak patrzyłem czy można linke podciągnąć to już bardziej się nie dało . chyba że można troche zwiększyć jej wytajność śróbą regulacyjną ale to chyba zwiększy też spalanie . Wie ktoś może ile kosztuje regeneracja takiej pompy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

A mój ferdek się wkręca do momentu aż tłumik spada:D Żartuje na obrotomierzu pokazuje coś lekko ponad 2100.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursaj1    0

ja to chyba podkręce pompe ale ciekawe ile będzie palił bo i teraz nie mało pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witam wg. instrukcji Mf 698 wolne obroty 825-875 obr./min. maksymalne obroty 2150-2250 obr./min. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursaj1    0

Dzięki emilchaja to ja muszę chyba dać do regeneracji . Wie ktoś ile to może kosztować ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×