Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
arniormo

Renault o mocy 110km

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arniormo    0

Koledzy mam takie pytanie do was posiadaczy takich ciagników czy renault o mocy110 koni poradzi sobie z 18toną przyczepą na tandemie z burakami w różnym terenie.??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Na pewno z pełną sobie nie poradzi, chyba że będzie sucho i na utwardzonym terenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PanJoker    2

18 tonowa na tandemie to może być mały problem pewnie. Zależy jeszcze od szerokości opon i warunków pogodowych tzn chodzi o glebe tak jak napisał tomu itd. Jeżeli chodzi o moc to myślę że może może da sobie rade. Sam taką posiadam i jestem z niej zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

We wrześniu woziliśmy buraki i razem z kombajnem przyjechał 160KM renault z 18t na tandemie, było mokro i miał trochę kłopotów, myślę że do buraków 110KM może być za słaby jeśli będzie wilgotny sezon, w suchym na płaskiej powierzchni nie powinien mieć problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×