Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pisklaczun

biegi w mf 235

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

pisklaczun    86

wczoraj pod czas orki jak jechałem na prejeździe bez zmiany biegów nagle w skrzyni coś zazgrzytał i ciagnik zgasł a teraz jak co odpaliłem to nie ma biegów terenowych i jak włącze jakiś bieg to zaraz słychać jak by jakiś tryb sie sypał i wogule nie da się jechać bo zaraz zgrzyta coś w skrzyni i silnik przygasa :D

pomóżcie tu środek sezonu siewnego a ja nie mam czym robić w polu :)

prosze o szybką odpowiedź :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


zenas    6
:D zdaje sobie sprawe ,że nie jest łatwo,ale przeważnie awarie zdarzają się podczas największego nawału prac polowych,a nie zimą,bez zajrzenia do skrzyni trudno coś wyrokować,wydawać by się mogło,że oberwał się wałek albo rozsypało się łożysko stąd można tłumaczyć przygasanie silnika ,coś blokuje musisz zdjąć pokrywę górną może wtedy mam nadzieje będziesz wiedział co i jak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


pisklaczun    86

dzisiaj zdiołem pokrywe razem z kolumną kierowniczą i nic nie widać tylko nawetz młotka nie da się teraz włączyć biegów terenowych :D

mam nadzieję że to nie poszedł mechanizm różnocowy bo jego koszt jest duży :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zenas    6
:D no ale masz problem z biegami a mechanizm różnicowy spełnia troche inne zadanie ,zresztą gdy zblokujesz mechanizm ,biegi wchodzą normalnie tylko nie można skręcić,szukaj w skrzyni coś musiało podejść i blokuje biegi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




grzegorz508    1

Na logikę, jeżeli skrzynia biegów działa jak nalezy, a mówisz, że nie mozesz przełączyć biegów z szosowych na terenowe to musi być coś z reduktorem planetarnym. O ile się nie mylę znajduje się on z tylu skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pisklaczun    86

dopiero rozebraliśmy mechanizm różnicowy i jest dobry

więc nie wiemy co to może być później mechanik przyjedzie z wózkiem :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pisklaczun    86

tak dokładnie to reduktor planetarny się rozsypał i wałek główny poszedł :blink:

ok 750zł na same części tak że trzeba szykowakać ok 1500 niminum :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



pisklaczun    86

ledwo co zrobiliśmy to i wyjechałem w pole i znowu to samo się chyba zepsóło :blink: co to może być wszystko dobrze złozone było

pomóżcie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×