Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pisklaczun

biegi w mf 235

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pisklaczun    90

wczoraj pod czas orki jak jechałem na prejeździe bez zmiany biegów nagle w skrzyni coś zazgrzytał i ciagnik zgasł a teraz jak co odpaliłem to nie ma biegów terenowych i jak włącze jakiś bieg to zaraz słychać jak by jakiś tryb sie sypał i wogule nie da się jechać bo zaraz zgrzyta coś w skrzyni i silnik przygasa :D

pomóżcie tu środek sezonu siewnego a ja nie mam czym robić w polu :)

prosze o szybką odpowiedź :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    7
:D zdaje sobie sprawe ,że nie jest łatwo,ale przeważnie awarie zdarzają się podczas największego nawału prac polowych,a nie zimą,bez zajrzenia do skrzyni trudno coś wyrokować,wydawać by się mogło,że oberwał się wałek albo rozsypało się łożysko stąd można tłumaczyć przygasanie silnika ,coś blokuje musisz zdjąć pokrywę górną może wtedy mam nadzieje będziesz wiedział co i jak :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pisklaczun    90

dzisiaj zdiołem pokrywe razem z kolumną kierowniczą i nic nie widać tylko nawetz młotka nie da się teraz włączyć biegów terenowych :D

mam nadzieję że to nie poszedł mechanizm różnocowy bo jego koszt jest duży :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    7
:D no ale masz problem z biegami a mechanizm różnicowy spełnia troche inne zadanie ,zresztą gdy zblokujesz mechanizm ,biegi wchodzą normalnie tylko nie można skręcić,szukaj w skrzyni coś musiało podejść i blokuje biegi :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Na logikę, jeżeli skrzynia biegów działa jak nalezy, a mówisz, że nie mozesz przełączyć biegów z szosowych na terenowe to musi być coś z reduktorem planetarnym. O ile się nie mylę znajduje się on z tylu skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    90

dopiero rozebraliśmy mechanizm różnicowy i jest dobry

więc nie wiemy co to może być później mechanik przyjedzie z wózkiem :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    90

tak dokładnie to reduktor planetarny się rozsypał i wałek główny poszedł :blink:

ok 750zł na same części tak że trzeba szykowakać ok 1500 niminum :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    90

ledwo co zrobiliśmy to i wyjechałem w pole i znowu to samo się chyba zepsóło :blink: co to może być wszystko dobrze złozone było

pomóżcie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bargesth
      Witam, chciałbym się Was poradzić odnośnie zakupu ciągnika. Na oku mam Ursusa 4514 ale cena w granicach 40 tys zł to jednak trochę za dużo i pojawia się pytanie czy może rozejrzeć się za MF 275 4x4. Wiem że to właściwie ten sam traktor ale Ursus jest policencyjny i produkowany raczej w Polsce (słyszałem o silnikach z Argentyny?). Czy w Ursusie pojawiają się części calowe tzn. jakieś gwinty, szpilki i tego typu sprawy? Czy koszty utrzymania tych traktorów znacznie się różnią? Bo jeśli to w sumie to samo to czy jest sens kupować Ursusa droższego o +-10tys? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    • Przez Wajcha17
      Witam czy w MF 255 jest możliwość aby do oleju dostałą się woda przez pompę wodną ?? Tak mi powiedziano jak rozmawiałem przez telefon z pewnym fachowcem i chciał bym się upewnić na forum czy jest to możliwe.
    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie ile oleju wchodzi do MF 590 w  skrzyni , silniku, zwojnicach??
      Nie moge nigdzie znalezc tej informacji.
      Jezeli ktos ma jakas instrukcje llub katalog pdf do tego ciagnika to prosze o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez marioc14
      Witam
       
         Mam taki problem w swoim MF 255 mianowicie chodzi o to ze jakby za mało "wbija" bendiks na koło wiencowe w wyniku czego mozna zauwazyc ze juz niektóre zeby na kole są uszkodzone. Co moze byc przyczyną takeigo stanu rzeczy. Elektromagnes wymieniłem na nowy
       
      Pozdrawiam
      Mariusz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.