Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Wibracja kabiny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
kabiny
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam u mnie w 80 wibruje (drży) kabina i przy tym jest takie głośne dudnienie jagby gdzieś kabina dotykała o korpus skrzyni a tak nie jest sprawdziłem wszystko dokładnie. Stało się to tak chociarz i wcześniej było to odczuwalne kiedy wymieniłem ramę nośną podłogi a zarazem całej kabiny bo stara zgniła. Przy okazji wyćiszyłem podłogę i teraz silnika juz tak nie słychać tylko to dudnienie. Wymieniłem nawet tylne poduszki gumowe na których opiera śie kabina bo stare bły już wyrobione ale nic a nic niepomogło.Czy jest możliwe że te wibracje i ten dzwięk przechodzą przez te pręty od gazu ręcznego wzmacniacza momentu i woemu albo poprzez wałek kierownicy. proszę o radę bo praca w takich warunkach jest dość uciąrzliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1862

U mnie wibracje są odczuwalne przy obrotach około 1700 mniejszych i większych nie ;[ i tylko gdy jadę na pusto a jak mam co ciągnąć ciagnikiem jest spokój ...

 

A może spróbuj poluzowac albo skrecic w miejscach mocowania kabiny do korpusu/ramy ? nic innego nie przychodzi mi do głowy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akaku    71

Mi to sie zdaje że to jak by od wału ale nie znam sie. Na szczęście nasza 80 bedzie niedługo sprzedana wiec nie bede nic robił przy niej :lol:


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    292

też tak kiedyś miałem tylko że mi strasznie drżał kokpit (jeśli tak można nazwać to miejsce w 80). Okazało się że wibracje przechodzą przez pręt od żółwia, który wystawił się podczas remontu i wszystko usztywnił. Wibracje pojawiały się powyżej 1200obr/min kierownica drżała, wskazówki od zegarów wariowały ogólnie strasznie niemiłe uczucie. Odkręć kanał który kryje pręty od żółwia, wałka, gazu i posprawdzaj czy prawidłowo są osadzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

U mnie były straszne wibracje przy ok 1500 obrotów ;/ Aj jak sobie przypomnę ;/ Ale problem już rozwiązany. Okazało się, że w skrzyni było bardzo mało oleju i traktor drżał od podnośnika. W tym samym czasie dodałem mu ok 300 kg obciążenia na przód ... I teraz nie wiem, ale któraś z tych rzeczy rozwiązała problem w 100 procentach. Traktor wcale nie drży w całym przedziale obrotów od 0 poczynając na 2200 kończąc. Jest cichutko i przyjemnie w kabinie. Wywaliłem też ten zwykły stary dach i włożyłem tam gąbki z maty legowiskowej a na to dałem nową płytę kupioną w sklepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

u mnie w c360 tez tak jest cos ok 1500 tez wibruje i chyba tego juz nie zmienie w wiekszoscie wiek robi z ciagnikem swoje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Krol295
      Witam chciałbym się was poradzic jaki kupic licznik motogodzin do 912 w jednej mam firmy KOR ale przeklamuje czy tylko ta sztuka taka jest czy kazdy z tej firmy? Jakie macie w swoich ursusach i jaki polecacie, i które są polskie?
    • Przez karuś
      Parę lat temu ukręciła mi się linka w przekładni licznika. Kupiłem nową linkę i przekładnie licznika. Założyłem mając nadzieję, że wszystko będzie działać, a tu niestety nie działa. Linka się nie urywa, tylko ten wałek od przekładni licznika. Problem dotyczy Ursusa 912.
    • Przez tata1
      Witam
       
      Kupiłem nowy czujnik poziomu paliwa do baku w 914 i jak testowałem "na sucho" to ruch pływaka pokrywał się z ruchem wskazówki, ale jak założyłem do baku to chodzi jak chce, najczęśniej na pełnym dochodzi do 2/3 a pozatym to najczęściej 1/3, gdzie szukac przyczyny?
    • Przez akaku
      Jakie macie lusterka zewnętrzne w swoich Ursusach, bo jak wiadomo że ursusy mają kiepskie lusterka. Może macie jakoś przerobione je, jakieś inne uchwyty?
    • Przez Seba092000
      Witam mam pytanie kto mi odpowie bo widze przynajmniej dwa rodzaje błotników tylnych. Czy te krótkie to są jakieś orginały czy to jakaś przeróbka czy od jakiegoś innego traktora? Z góry dzięki za odpowiedzi
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.