Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

jest taka sprawa ze posypała sie skrzynia w takim fergusonie, mechanik powiedzial zeby kupic nowe tryby to lepiej zostawic w krzakach ten ciągnik, macie jakies pomysły? podobno bardziej oplaci sie kupic uzywana skrzynie ale gdzie takiej szukac? w okolicy nie ma...

Opublikowano

ta skrzynia raczje nie ma powershifta.

ogolnie to jest bliźniak 4512, mieli przywieść skrzynie z Holandi ale nie udało się, tryby są bardzo drogie i kupno nowych może sie nawet zrównać z ogólną ceną ciągnika, zrobił sie mały problemik...

Opublikowano

Przepraszam, myślałem o czymś innym a pisałem o czymś innym. Miałem na myśli wzmacniacz momentu "multi power". A więc tak, sięgnąłem do takiej starej książki z lat 80 o ciągnikach rolniczych i o to wynik: "Podstawowym typem skrzyń postlicencyjnych MF jest czterobiegowa skrzynia z reduktorem planetarnym. Począwszy od mocy 44 kW (60 KM)

ciągniki mogą być wyposażone na żadanie również w skrzynię właściwą z reduktorem planetarnym i wzmacniaczem momentu, dzięki któremu uzyskuje się 12 biegów w przód i cztery wsteczne."

 

A moze by weszła od MF serii 2XX? Opieram sie na założeniu, że seria 2XX jest wersją bezkabinową serii 5XX.

Dokładnie na tym artykule.

Opublikowano

mf 575 to nie 255.skrzynie raczej pasować nie będą.odpowiednikiem mf 575 jest ursus 4512 i 4514(4x4).silniki wyglądają tak samo,więc skrzynia też powinna być podobna.a jeśli chodzi o wzmacniacz to był opcją więc nie wszystkie ciągniki go mają.

Opublikowano

wlasnie ze nikt nie powie jednoznacznie czy to sa takie same skrzynie czy tez inne ;)

Nie wiadomo więc czego szukać, oryginalnej od tego ferdka to raczej nie znajdzie, duzo prosciej bylo by od ursusa.

Jesli ktos wie gdzie taka skrzynie znaleźć lub gdzie jej szukac prosze dac znac na priv.

Opublikowano

znajomy robił skrzynie w deutz'u i też tryby miały kosztować co nie miara i sie głowił co zrobić aż mu ktoś polecił pojechać ze starymi trybami do Świdnika i tam mu nalali te tryby i wyszło go dużo taniej a efekt ten sam. Jeździł chyba do zakładu gdzie kiedyś składali WSK. Może i ty masz gdzieś nie daleko podobny zakład i by ci to zrobili...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tiger2911
      Pod koniec roku pojawił się problem wymieniłem tłumik i kolanko z układu wydechowego po zamontowaniu i odpaleniu po dwóch dniach od montażu, podczas pracy pojawia się woda przy połączeniu układu wydechowego. To jeden z problemów bo drugi to ciągnik raz pali jednego dnia a drugiego nie chce odpalić aż gasnie podświetlenie tablicy  akumulator naładowany na maksa 
      Proszę o podpowiedź co mu dolega 
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v