Skocz do zawartości
łukasz

Pol-Mot Warfama

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
łukasz    29

Na wystawie w Sitnie była przyczepa Pol-Mot Warfama 8ton na tandemie i stała za 26000zł brutto i bardzo one mnie zaciekawiły i chciałby uzyskać ceny innych modeli, wiec proszę was, kto ma cennik tych przyczep niech go tu zamieści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

przyczepy warfamy jakby ktoś cchciał coś jeszcze z warfamy to mam calutki cennik moge podrzucic na maila lub na forum

wstawiłem w takiej formie bo nie chciało mi sie przepisywać :(

 

 

 

e311d25d890a88bam.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arni    1

Nie daleko mnie maja przyczepę samozaładowawczą do bel warfamy i prasę prasa kosztowała ponad 35 tys zł. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

spoko łukasz jakby co to mam cennik karzdego wyrobu warfamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lucas    0
przyczepy warfamy jakby ktoś cchciał coś jeszcze z warfamy to mam calutki cennik moge podrzucic na maila lub na forum

wstawiłem w takiej formie bo nie chciało mi sie przepisywać :P

 

mogl bys mi przyslac caly cennik warfama na maila

lucashynas@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Ale to chyba nie aktualne cenniki co?? Ma ktoś aktualny cennik przyczep 4-6 ton na dwoch osiach 3-str wywrot?? Iel moga kosztowac wie ktos? Odpiszcie na pv albo piszcie tu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ejczbio    24

SIę zgadza, chyba, że ursusraketa(ciekawy nik hehe) prosi o całą ofertę przyczep Warfama :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×