Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kajetan

Renault Ceres 345 - kontrolka P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kajetan    0

Koledzy bardzo pilnie potrzebuję pomocy - ciągnik został w polu - nie jedzie.

Pali się tylko kontrolka "P" - dolałem płynu hamulcowego, odłączałem czujnik od ręcznego i kontrolka świeci się dalej. Kontrolka gaśnie wyłącznie po wciśnięciu pedału hamulca, ale kiedy poruszę reduktorem lub wcisnę przycisk sprzęgła, kontrolka zapala się znowu. Biegi nie włączają się, nie reaguje wogóle na ich włączanie. Co się dzieje?

Na co może wskazywać kontrolka P? (P w kółeczku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Może to być bieg parkingowy, lub ręczny, zobacz czy koła nie są zblokowane.


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajetan    0

Może to być bieg parkingowy, lub ręczny, zobacz czy koła nie są zblokowane.

 

koła nie są zblokowane - traktor kawałek holowaliśmy.

Dziwne jest to, że kontrolka gaśnie po wciśnięciu pedału hamulca (a dokładniej po załączeniu się czujnika STOP) Kiedy trzymam wciśnięty pedał hamulca, kontrolka nie pali się, a jeśli np. próbuje włączyć przedni napęd - zapala się znowu. Tak jakby odcinała cały układ przeniesienia napędu - silnik pracuje, ale przekładnia wogóle nie reaguje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dawid777    0

Wygląda jakby się jakiś czujnik popsuł, w tym ciągniku jest chyba takie coś że odcina skrzynie jak jest na biegu parkingowym lub na hamulcu. Sprawdź wszystkie przewody, sądze że to wina elektroniki.


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajetan    0

Ciągnik nie posiada biegu parkingowego. A do tej pory nie odcinał skrzyni nawet jak był na hamulcu.

Posprawdzałem przewody i elektronikę, ale nadal nic <_< Próbuję znaleźć w internecie instrukcję do tego sprzętu, żeby sprawdzić opis kontrolek, ale nie ma nic:(

Kurcze rano muszę ruszyć, a tu bieda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Kolego jaką masz w nim skrzynie rewers jest mechaniczny?? i jak to się stało, po prostu stanął na polu nie było objawów przed??

A jak inne podzespoły?? podnośnik i hydraulika działają??


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajetan    0

Kolego jaką masz w nim skrzynie rewers jest mechaniczny?? i jak to się stało, po prostu stanął na polu nie było objawów przed??

A jak inne podzespoły?? podnośnik i hydraulika działają??

Rewers elektroniczno-hydrauliczny. Sprzęgło też. Ciągnik po prostu stanął przy zmianie biegu na wyższy - zapaliła się kontrolka i amen. Wcześniej objawów tego typu nie było. Co do hydrauliki i podnośnika - nie sprawdzałem, zrobię to jutro jak będę na polu,ale myślę, że działają. Mam nadzieję, że rano jakoś uporam się z tematem, bo nie może sprzęt stać bezczynnie cały dzień. Chociaż nie wiem co robić <_<

 

EDIT: Aha zapomniałem - wspomaganie działa, więc hydraulika jest w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajetan    0

Sprzęt nadal nieruchomy. Sprawdziliśmy chyba wszystkie możliwe przewody i czujniki, wygląda na to, że wszystko jest w porządku. Hydraulika, wspomaganie, wszystko działa. Poza przekładnią. Kontrolka "P" nadal nie pozwala ruszyć z miejsca.

Dolałem też oleju do przekładni, ale nadal bez zmian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Chyba nie ma innego wyjścia jak zaciągnąć ciągnik do domu i na spokojnie wszystko przejrzeć. Może jakiś bezpiecznik się spalił?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajetan    0

Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem miernikiem i sprawa dalej stoi w miejscu :D

 

Koledzy a może posiada ktoś instrukcję do jakiejś podobnej Renówki i może mi podać znaczenie tej kontrolki? Na pewno sygnalizuje ona kilka rzeczy, z tym, że nie wiem jakich. Gdybym wiedział,mógłbym sprawdzić wszystko po kolei (i mam nadzieję wyeliminować problem.)

 

Edit:

Problem wyeliminowany. Tkwił w zerwanym przewodzie prowadzonym wewnątrz dźwigni zmiany biegów - pracownik na polu szarpnał dźwignią, naderwał i przeciął się jeden z przewodów. Przewód zwierał się z masą, więc na mierniku (podczas pośpiesznego sprawdzania na polu bez wyjmowania z gniazd bezpieczników) wykazało mi, że bezpiecznik jest w porządku - dopiero dziś przyszło mi do głowy, że jeśli jest jakieś zwarcie, to powinienem wyjąć wszystkie bezpieczniki i sprawdzić je dopiero po wyjęciu z gniazd. <_< Tak też zrobiłem - jeden z nich okazał się spalony - nie wiem za co dokładnie odpowiada, ale jego winą było to, że paliła się kontrolka P i nie przekazywało napędu na skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Pablo_97
      Witam wszystkich mam problem w ciągniku renault 61.14 biegi ciężko wchodzą a na wcisniętym sprzęgle ciągnik potrafi szarpnąć po wbiciu biegu chciałbym sie dowiedzieć czy jest możliwość regulacji sprzęgła w inny sposób niż tylko tą linką pokrętłem co jest nad pedałem sprzęgła  czy można np dostać sie do łap dociskowych i tam wyrgulować bo  już niestety ta linka jest na maxa rozkręcona i teraz nw co robić czy zostaje tylko rozpoławianie i wymiana sprzęgła czy jeszcze można podratować sytuacje proszę o szybką odopowiedź 
      Pozdrawiam 
    • Przez lukasz150
      Czy wie ktos cos o Ciagniku Renault 103.14 TX lub podobnym. Chodzi mi o ciagniki w granicach mocy 80-95km. Prosze o jakies informacje np. spalanie itp. Czy Ciagniki Renault są lepsze o MF? np. 3070
    • Przez bartek15208
      Witam czy w ciagniku renault ceres jest mozliwa regulacja szybkosci tylnego podnosnika bo mi bardzo wolno opuszcza
    • Przez domel27
      Witam wszystkich. 
      Od pewnego czasu podnosnik w moim ares nie funkcjonuje tak jak powiniem a mianowicie gdy podnosze jakas maszyne i przełacznik ustawie w pozycji góra to maszyna idzie w gore ale gdy podniesie na max to pompa tak jakby nie odcina tylko slychac jak caly czas pcha olej i na wyswietlaczu nie pojawi sie 100 tylko np 99 . jak moze byc przyczyna czy to ehr czy moze jakis czujnik polozenia ramiom i jak to zlokalizowac? dzieje sie rowniez tak ze niby podniesiona maszyna na maxa a pokazuje wyswietlacz ehr ze np 96 i podczas trasportu gdzies sie cos wstrzasnie i przeskoczy na 99 czy 100 . kiedys cos takiego nie mialo miejsca i zawsze jak podniosl na maxa to pompa odcinala ze tak powiem i nie tloczyla caly czas oleju . z gory dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam 
    • Przez kecay85
      Witam. Od kilku dni posiadam renault cergos 350 z meczanicznym rewesem i jednym pólbiegiem pod obciązęniem. Podczas jazdy próbnej na placu u sprzedającego wydawało mie się że wszystko działa poprawnie, jednak kiedy juz po przywiezieniu go do domu przejechałem się po drodze,  zauważyłem, że ciagnik po wciśnieciu sprzegła sam hamuje. Kiedy już sie zatrzyma nie moge na wciśnietym sprzęgle zmnienić biegu. Dzwoniłem następnego dnia do sprzedającego, wtedy dowiedziałem sie że problem ustepuje kiedy obroty silnika są na poziomie 1500. Sprawdziłem i rzeczywiście wtedy traktor normalnie śię toczy. Czujnik  ćiśnienia oleju w skrzyni był odłączony kiedy podłączyłem na wolnych obrotach świeci kontrolka ciśnienia a na wyższych gaśnie. Czy problem tkwi w pompie hyraulicznej, czy może być to inna poważniejsza usterka. Prosiłbym o pomoc, bo mam dylemat czy nie oddać tego ciągnika.  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.