Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kajetan

Renault Ceres 345 - kontrolka P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kajetan    0

Koledzy bardzo pilnie potrzebuję pomocy - ciągnik został w polu - nie jedzie.

Pali się tylko kontrolka "P" - dolałem płynu hamulcowego, odłączałem czujnik od ręcznego i kontrolka świeci się dalej. Kontrolka gaśnie wyłącznie po wciśnięciu pedału hamulca, ale kiedy poruszę reduktorem lub wcisnę przycisk sprzęgła, kontrolka zapala się znowu. Biegi nie włączają się, nie reaguje wogóle na ich włączanie. Co się dzieje?

Na co może wskazywać kontrolka P? (P w kółeczku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Może to być bieg parkingowy, lub ręczny, zobacz czy koła nie są zblokowane.


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajetan    0

Może to być bieg parkingowy, lub ręczny, zobacz czy koła nie są zblokowane.

 

koła nie są zblokowane - traktor kawałek holowaliśmy.

Dziwne jest to, że kontrolka gaśnie po wciśnięciu pedału hamulca (a dokładniej po załączeniu się czujnika STOP) Kiedy trzymam wciśnięty pedał hamulca, kontrolka nie pali się, a jeśli np. próbuje włączyć przedni napęd - zapala się znowu. Tak jakby odcinała cały układ przeniesienia napędu - silnik pracuje, ale przekładnia wogóle nie reaguje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dawid777    0

Wygląda jakby się jakiś czujnik popsuł, w tym ciągniku jest chyba takie coś że odcina skrzynie jak jest na biegu parkingowym lub na hamulcu. Sprawdź wszystkie przewody, sądze że to wina elektroniki.


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajetan    0

Ciągnik nie posiada biegu parkingowego. A do tej pory nie odcinał skrzyni nawet jak był na hamulcu.

Posprawdzałem przewody i elektronikę, ale nadal nic <_< Próbuję znaleźć w internecie instrukcję do tego sprzętu, żeby sprawdzić opis kontrolek, ale nie ma nic:(

Kurcze rano muszę ruszyć, a tu bieda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Kolego jaką masz w nim skrzynie rewers jest mechaniczny?? i jak to się stało, po prostu stanął na polu nie było objawów przed??

A jak inne podzespoły?? podnośnik i hydraulika działają??


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajetan    0

Kolego jaką masz w nim skrzynie rewers jest mechaniczny?? i jak to się stało, po prostu stanął na polu nie było objawów przed??

A jak inne podzespoły?? podnośnik i hydraulika działają??

Rewers elektroniczno-hydrauliczny. Sprzęgło też. Ciągnik po prostu stanął przy zmianie biegu na wyższy - zapaliła się kontrolka i amen. Wcześniej objawów tego typu nie było. Co do hydrauliki i podnośnika - nie sprawdzałem, zrobię to jutro jak będę na polu,ale myślę, że działają. Mam nadzieję, że rano jakoś uporam się z tematem, bo nie może sprzęt stać bezczynnie cały dzień. Chociaż nie wiem co robić <_<

 

EDIT: Aha zapomniałem - wspomaganie działa, więc hydraulika jest w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajetan    0

Sprzęt nadal nieruchomy. Sprawdziliśmy chyba wszystkie możliwe przewody i czujniki, wygląda na to, że wszystko jest w porządku. Hydraulika, wspomaganie, wszystko działa. Poza przekładnią. Kontrolka "P" nadal nie pozwala ruszyć z miejsca.

Dolałem też oleju do przekładni, ale nadal bez zmian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Chyba nie ma innego wyjścia jak zaciągnąć ciągnik do domu i na spokojnie wszystko przejrzeć. Może jakiś bezpiecznik się spalił?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajetan    0

Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem miernikiem i sprawa dalej stoi w miejscu :D

 

Koledzy a może posiada ktoś instrukcję do jakiejś podobnej Renówki i może mi podać znaczenie tej kontrolki? Na pewno sygnalizuje ona kilka rzeczy, z tym, że nie wiem jakich. Gdybym wiedział,mógłbym sprawdzić wszystko po kolei (i mam nadzieję wyeliminować problem.)

 

Edit:

Problem wyeliminowany. Tkwił w zerwanym przewodzie prowadzonym wewnątrz dźwigni zmiany biegów - pracownik na polu szarpnał dźwignią, naderwał i przeciął się jeden z przewodów. Przewód zwierał się z masą, więc na mierniku (podczas pośpiesznego sprawdzania na polu bez wyjmowania z gniazd bezpieczników) wykazało mi, że bezpiecznik jest w porządku - dopiero dziś przyszło mi do głowy, że jeśli jest jakieś zwarcie, to powinienem wyjąć wszystkie bezpieczniki i sprawdzić je dopiero po wyjęciu z gniazd. <_< Tak też zrobiłem - jeden z nich okazał się spalony - nie wiem za co dokładnie odpowiada, ale jego winą było to, że paliła się kontrolka P i nie przekazywało napędu na skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez farmervip
      Koledzy, potrzebna szybka porada, dziś podczas jazdy ciągnik nagle się zatrzymał i zgasł  po odpaleniu okazało się że sprzęgło nie działa a rewers po przełożeniu na jazde do przodu dusi silnik, do tyłu jest ok jedzie na wszystkich biegach lecz bez sprzęgła,wygląda to tak jak by się coś zakleszczyło, podejrzewam że problem może być z prądem lub cewkami tylko jak to sprawdzic? lub może coś innego :wacko:
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Jestem na etapie wymiany tarczy sprzęgłowej w renówce 8514. W związku z wytarciem przez starą tarczę rowków na docisku i kole wieńca, odkręciłem tarczę na docisku bez problemów, ale z tarczą koła wieńca mam problem. Czy jest może jakiś sposób na odkręcenie tych śrub? Próbowałem tradycyjnie, ale klucze się wyginają. Może śruby odkręcają się w lewą stron? Może znacie jakiś sposób na zdjęcie tego koła?Będę wdzięczny za pomoc, bo nie chciałbym coś popsuć robiąc coś na siłę.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.