Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
    • Przez wiecejkoparek
      Witam po kilku latach użytkowania NH TM 190 przyszła potrzeba dołożenia pneumatyki. Ciągnik jako nowy sprzedany był na rynku niemiecki więc miał cały fabryczny układ pneumatyczny, niestety później trafił do dani i tam majstry dołożyli układ hydraulicznego hamowania przyczep posostawiajac tylko kompletna uzbrojona sprężarkę powietrza  z pierwsza rurka ciśnieniowa powietrza i zegar ciśnienia w kabinie. Reszta zaworów przewodów  butli i wsporników to mocujących została wymontowana. Przegladajc katalog nie ma szans wrócić do fabrycznego stanu  bo tam oprucz klasycznego regulatora ciśnienia, zaworu sterowania hamulcami przyczepy i tzw kapusty są jakieś elektrozawory z regulacją sily i szykosci działania zapewne kompletnie nie opłacalne  ekonomiczne. Wiec szukam informacji zdjec na temat dokładanych już w Polsce instalacji  pnełmatycznych bez zbędnych bajerów wyposażone tylko w regulatora ciśnienia, zaworu sterowania hamulcami przyczepy i tzw kapusty. A najbardziej umiejscowienie i podłączenie zawór sterowania hamulcami przyczepy. Rodzaj tego zaworu i miejsce podłączenia sterowania tym zaworem mając na uwadze że nie mam zamiaru pozbywać się hamulców hydraulicznych bo mam maszyny które mają hamulce hydrauliczne. Skrzynia PC 19/6 50km/h z mieka osią i hamulcami przedniej osi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v