Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam amortyzowaną oś w MTX 150. Niestety jedna strona po ręcznym podniesieniu opada. Bardzo możliwe że z jednej strony jest uszkodzony drążek skrętny. Ktoś może wymieniał i doradzi jak to zrobić albo podpowie jak sprawdzić czy to na pewno pęknięty drążek skrętny? 

Opublikowano

Kalibrowałem, i jak klikam włączenie amortyzacji to podnosi jedną stronę. Żadnych błędów nie pokazuje (rozumie że kody błędów migają na przycisku włączania amortyzacji). Dzisiaj znowu mam zagwozdkę bo zostawiłem na kilka dni podniesioną oś ręcznie i niby po odpaleniu i włączeniu amortyzacji oś ustawiła się równo po obu stronach na środku. Muszę jutro wyjechać na test bo dziś nie miałem na to czasu. Dodam że wcześniej wymieniłem no nowe oba hydroakumulatory na nowe bo stare już były złe.

Opublikowano

Błąd jednego z czujników wysokosći-nie pamiętam czy 22 to prawa czy lewa strona ale pewnia ta z której ci opada-to twoja prawdopodobna przyczyna awari, u mnie było to samo, oś z jednej strony po podniesienu za nie długo opadała, czujnik wymieniony i chodzi jak trzeba.

Opublikowano

Coś tam musi być nie tak bo po kilku kursach dzisiaj znowu przestał wyskakiwać błąd. Dziwne że niby jak nie miga błąd to mogę zrobić kalibrację i ją zatwierdzić choć to i tak nie pomaga. 

Opublikowano

zamiennie czujniki miejscami i zobaczę czy problem będzie z drugiej strony bo trochę dziwne że niby kod 22 to prawa strona a ja mam problem z lewą. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v