Skocz do zawartości

Powerspeed jak to działa w lamborghini


arty

Rekomendowane odpowiedzi

Do tej pory jeździłem tylko starymi ursusami ...Co to jest powerspeed w lamborghini. Jechałem ostatnio takim i miał przełącznik na dźwigni zmiany biegów i w nazwie ciągnika powerspeed ciągnik z lat 90. Niestety przełącznik jest zablokowany, nie da się przełącznik, nie wiadomo czy po prostu się zepsuł i zablokował czy ktoś celowo go zablokował bo coś się popsuło .. jak to powinno działać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Zastanawiam się nad zakupem takiego ciągnika, pytanie co sprawdzić przed zakupem, jak się sprawdza taki ciągnik w pracy? Potrzebuje coś silniejszego niż Zetor 3011 major do koszenia, orania gospodarstwo ok 5 ha,. Czy ten ciągnik ma blokadę mostu, czy ma regulacje siłowa i pozycyjna podnośnika? Jak odpala w zimie? Jakie są prędkości jazdy, jczy skrzynia, silnik lub coś innego stwarza jakieś problemy, jakie koszty użytkowania itp ..Dodam jeszcze że biorę też pod uwagę zakup jakiejś Renault ok 60km, Same centauro lub ford 6610- trochę mocniejszy.. Ewa jakiś fiat- wszystko z lat 70-80 ze względu na budżet. Jakie wasze opinie o tych ciągnikach?
    • Przez mateuzs
      MF-255 z broną ciężką POM Skoczów U-283/1

    • Przez Sochy
      Witam. Zakupiłem niedawno ciągnik same centurion 75 Export 83r. to moja pierwsza styczność z takim ciągnikiem. Chciałbym wymienić mu filtry i oleje, orientuje się ktoś ile wchodzi do silnika, podnośnika i skrzyń. Oraz gdzie znajduje się wlew właśnie do skrzyni i spust z podnośnika? Planuje zalać go całego olejem 10w40.
      Dodam jeszcze że skrzynia posiada 12 biegów z rewersem jak Mercury czy centauro.
    • Przez MariuszWakowicz
      Witam posiadam jcb 185-65 przez zbiorniczek wyrównawczy leci para która śmierdzi spalinami po zakręceniu korka po jakimś czasie zaczyna wywalać wodę przez korek jak by był przedmuch ale tydzień temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pompę wody,termostat też ok i zblokowałem wiskozę pomocy nie wiem co robić 
    • Przez Baumax
      Witam, 
      Chciałbym opisać przeróbkę której jeszcze nie widziałem na forum a sam zrealizowałem. Temat oczywiście dodatkowa hydraulika zetor k25 przerobionej na walku od koła pasowego. Orginalna pompa została wyrzucona, otwory zaślepione, w tuleju drążonej zostało zaślepione wyjście do kanału olejowego w korpusie. Wałek na wyjście koła pasowego został skrócony i do spawałem tuleje napędu pompy, dorobiłem flansze pod pompę, między pompa a flansza jest uszczelka gumowa 6mm która robi za amortyzację. W korpusie został wywiercony otwór i zamontowany króciec grodziowy do zasysu oleju. Teraz olej jest pobierany ze zbiornika dalej pompa tłoczy na rozdzielacz i wraca do wałka drążonego przez który zasilany jest oryginalny siłownik podnoszenia. Pompa jaka zastosowałem to nsz16, na wyjściu walka ma 1000obr więc przy małych obrotach moc hydrauliki jest zacna. Testy wyszły pomyślnie i aktualnie przy podpięciu cięższej maszyny na niskich obrotach podnosi przód do góry.Teraz  jestem mega zadowolony z działania hydrauliki w moim zetorku. 
      Jeśli macie jakieś pytania piszcie. 



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v