Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam przez pomyłkę włączyłem biegi pełzające i nie wiem jak je wyłączyć .Ciągnik new holland TM 190 2004 rok skrzynia 19/6.Teraz chodzi w trybie 10/4

IMG_20240719_083746_050.jpg

Edytowane przez marijusz
Opublikowano

Przy pracującym silniku, wciśniętym sprzęgle i dźwigni zmiany biegów w położeniu neutralnym, wciśnij i przytrzymaj pedały hamulca ciągnika. Na chwilę wciśnij dolną część przełącznika selektora (1), Rysunek 57, aby włączyć biegi pełzające. Symbol prędkości pełzania (1) 57 Na wyświetlaczu skrzyni biegów pojawi się migający symbol 58. Gdy biegi pełzające zostaną w pełni włączone, symbol przestanie migać i stanie się stały. Aby wyłączyć biegi pełzające, powtórz powyższą procedurę i ponownie naciśnij przełącznik selektora. Wybór biegu pełzającego Modele 175 i 190 Dzięki przekładniom redukcyjnym zapewniono dodatkowe 10 biegów pełzających do przodu i 6 do tyłu. Zestaw przekładni redukcyjnych ma na celu zmniejszenie przełożeń w przekładni głównej, aby zapewnić bardzo niskie prędkości robocze. Do operacji wymagających bardzo niskich prędkości jazdy dostępny jest zestaw przekładni redukcyjnych (biegi pełzające). Zestaw przekładni redukcyjnych jest zainstalowany w głównej obudowie przekładni i ma przełożenie 6:1. WAŻNE: Biegi pełzające oferują bardzo niskie prędkości jazdy. Nie należy wykorzystywać zalet niskich biegów do stosowania nadmiernych obciążeń uciągu w ciągniku. Nie należy używać biegów pełzających w wysokim zakresie w przypadku operacji wymagających pełnej mocy silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v