Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem z ciśnieniem oleju w c 330 m. Po wymianie olej na wiosnę było na zimnym na wolnych obrotach 4 bar po dodaniu gazu około 5 bar , po przepracowaniu parenastu godzin było podobnie . Ostatnio zauważyłem że jest maks 4 bary nawet po dodaniu gazu na nie rozgrzanym silniku na wolnych utrzymywało się 1,5 do 2 barów na ciepłym silniku.  Dziś po odpaleniu było na zimnym 3 bary , po dodaniu gazu ciśnienie spadło do 2,5 2 barów po zejściu na wolne obroty wróciło na 3 bary . Gdzie szukać przyczyny? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. 

Opublikowano

Kiedyś miałem coś podobnego w szejsecie  szukałem przyczyny że wda dni i okazało się że w rurce co idzie olej z filtra do bloku był jakiś śmieć i blokował przepływ oleju , może też być filtr wadliwy i nie przepuszcza odpowiednio dużo oleju.

Opublikowano

tak jak piszą wyżej,. ALBO zmien filtr oleju - spuśc olej wymien filtr na  innej firmy i wlej olej jeśli czysty, uzupełnij stan, może  naderwało filtr i przytyka, teraz jest loteria

Opublikowano

Jutro wymienie filtr i sprawdzę jeszcze klawiature czy czasem tam nie puszcza . Dziwne tylko to spadanie ciśnienia wraz z wzrostem obrotów. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Opublikowano

W klawiaturze wkręt był delikatnie popuszczony, do kręciłem go ale nie ma różnicy . Jedynie co to że na obrotach 1200 -1400 wskazówka manometru faluje między 2,5 a 4 bary. Podejrzewam że pompa się kończy albo zawór w pompie. Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

To jest zegar z czujnikiem czy olej do niego dochodzi? 

Raczej z czujnikiem i mi to wygląda na wahania napięcia...

Edytowane przez wlamaj1
Opublikowano

To jest zegar wkręcony w magistralę olejowa, jest mechaniczny i jest nowy a stary ruski to samo pokazywał. Ciśnienie realnie się tak zachowuje. Tak jakby chciało wzrosnąć a nie mogło.  

Opublikowano

Jak się tu tylu znawców tematu wypowiedziało to moja porada ;) to pikuś  : szukaj sęków  w wale korbowym...(lol) a tak poważnie to podaj olej na jakim to testujesz i który to szlif? oraz czy  był ogląd przelewu,  czytaj czy na sprężynie mechanior czegoś nie podłożył... ja raz tak miałem...tylko, że taki debil był w latach 90 i w nich zdechł....

Opublikowano (edytowane)

Koledzy sprawa rozwiązana , problem był w filtrze oleju, po wymianie wszytko wróciło do normy. 

Edytowane przez rou1234
Opublikowano
1 godzinę temu, rou1234 napisał:

Koledzy sprawa rozwiązana , problem był w filtrze oleju, po wymianie wszytko wróciło do normy. 

widzisz kur^@ , a sie tu podśmiechujki zaczely, rozcinałeś go?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v