Skocz do zawartości

Problem z podnośnikiem i skręcaniem RENAULT 551


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przed chwilą, witejus napisał:

nie godołem @Pafnucy12😁, zawór jest w rozdzielaczu hydrauliki zarówno zewnętrznej jak i podnośnika, ale podnośnik bym wykluczył bo jak nie opada to powinien być dobry

Ale widzisz jak pięknie pomogłeś?

Teraz jestem z Ciebie dumny.

Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, witejus napisał:

A nie godołem @Pafnucy12😁, zawór jest w rozdzielaczu hydrauliki zarówno zewnętrznej jak i podnośnika, ale podnośnik bym wykluczył bo jak nie opada to powinien być dobry

 

raczej nie ,

Może zacznę od sprawdzenia ciśnienia pompy, tylko podpowiedz mi jak to zmierzyć i jaki wynik powinien mi wyjść. Rozdzielacza nie będę ruszał bo jak widzisz, moja wiedza nie jest na tyle obszerna, a wychodzę z założenia że jak nie mam pewności że to złoże, to tego nie ruszam.

Mam to zmierzyć miernikiem podłączanym do wyjścia hydrauliki czy jakoś inaczej?

Edytowane przez SoLo97
Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, SoLo97 napisał:

podpowiedz mi jak to zmierzyć i jaki wynik powinien mi wyjść.

Podłącz manometr pod wyjście hydrauliki (chyba wiesz o czym mówię?) można zrobić samemu lub kupić gotowy np któryś z takich,https://allegro.pl/listing?string=zestaw pomiarowy hydrauliki  w zależności jakie masz gniazdo, nie wiem jak w tym twoim ,u mnie powinno być ok 180 atm na ciepłym, ja sobie podkręciłem do 200. z tego co napisałeś, a pewnie kupiłeś ten traktor od kogoś, to poprzedni właściciel to wyjątkowy parch że powyrzucał wszystkie filtry, tam silnik jest 3 czy 4 cylindrowy?chodzi jeszcze jako?

Edytowane przez witejus
Opublikowano
Przed chwilą, witejus napisał:

Podłącz manometr pod wyjście hydrauliki (chyba wiesz o czym mówię?) można zrobić samemu lub kupić gotowy np któryś z takich,https://allegro.pl/listing?string=zestaw pomiarowy hydrauliki  w zależności jakie masz gniazdo, nie wiem jak w tym twoim ,u mnie powinno być ok 180 atm, ja sobie podkręciłem do 200. z tego co napisałeś, a pewnie kupiłeś ten traktor od kogoś, to poprzedni właściciel to wyjątkowy parch że powyrzucał wszystkie filtry, tam silnik jest 3 czy 4 cylindrowy?chodzi jeszcze jako?

Nie no, tyle to ogarniam żeby podłączyć manometr pod wyjście hydrauliki.

No tak, kupiłem od kogoś, też byłem zaskoczony jak stwierdziłem że wypada zajrzeć do filtrów a tam ich nie było, żadne wskaźniki też nie działają, ale to inna bajka. 4 cylindrowy (MWM D226-4). Jeśli chodzi o silnik to chodzi naprawdę nieźle, fakt, że robiłem w nim uszczelki pod głowicą bo poprzedni właściciel też chyba zrobił to na sztukę.

Opublikowano
Dnia 26.09.2023 o 21:09, witejus napisał:

Tam się odezwij jakie wyniki, tak z ciekawości

Przyczyny leżała całkiem gdzieś indziej. Temat można usunąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v