Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry. Nie wiem czy piszę na właściwym forum, ale sprobuję. 

Potrzebuję ogólnej rady -

Kilka lat temu, a moze juz kilkanascie,  odziedziczyłem łąkę gdzieś w lubelskim. Nie mam na nią pomysłu, mam pracę nie związaną z rolnictwem, nie znam się na tym kompletnie. łąka sobie jest wg zasady "jeść nie woła" uznałem, ze niech sobie jest, może kiedyś się przyda. Ostatnio matka zaczęła mnie namawiać na sprzedaz tej łąki (tak, jestem dorosły a łąka tylko moja :-)) twierdzac ze jak kiedys zdecyduję sie sprzedac to nie znajde kupca, ze bedzie coraz gorzej ja sprzedac. 

Czy ma rację? Mieszkam za granicą, nie orientuje sie... 

Co radzicie? Pozbyc sie tej łąki czy niech sobie jest? W sumie w niczym mi ona nie przeszkadza, nawet nie wiem ile jest warta, ale czy jest wg Was jakis argument za sprzedażą teraz?

Z gory dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi. 

Opublikowano

Rób o Cchesz , warta coś jest ale na zagraniczne zarobki to może i mało 

Powiem tak sprzedać szybko można , za małe pieniądze szybciej , większe trzeba czekać na kupca . Ale kupić to już ciężko będzie ...

Ile hektarów i kto ją użytkuje ? Podatki Opłacasz czy na Matkę ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

• Przez tumek19
      Mam pytanie do was na temat uprawiania tej rośliny, ceny nasion, pielegnacji itp.
    • Przez Balzak
      Wymieńmy doświadczenia kto co stosuje.
    • Przez niudizajn