Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Proszę o pomoc, czy mógłby mi ktoś narysować jak dziecku schemat podłączenia alternatora do t25, wymieniałem całą wiązkę i niestety  gdzies chyba zbłądziłem ponieważ ładowania nie ma, alternator sprawny. Posiadam dwa amperomierze. 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Opublikowano (edytowane)

A po co Ci dwa amperomierze?Jeden przewód ten ze zdjecia koloru niebieskiego powinien byc grubszy i powinien być podłaczony do zacisku po prawej stronie amperomierza a lewy zacisk amperomierza powinien byc podłaczony do akumulatora ( jeśli patrzysz normalnie z góry na amperomierz) Drugi przewód alternatora powinien być podłaczony pod zacisk przekaźnika rozrusznika i połaczony z jednym biegunem kontrolki ładowania.Drugi biegun kontrolki ładowania powinien być podłaczony do + akumulatora.Tak ma być podlaczone z użyciem jednego amperomierza . Jesli nie zrozumiałeś to moge narysować tylko chyba prościej to i narysować się nie da

Edytowane przez wezyr11
dopowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v