Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W moim blisko 40 letnim t25 zaczęło ostatnio niepokojąca wzrastać ciśnienie oleju. Najpierw było nieco ponad 3,5 bar, później przekraczało 4, a teraz zdarza się że na wysokich obrotach pokazuje ponad 5 bar. Wymieniłem olej, wyczyscilem filtr i nic nie pomogło. Wymieniłem zegar, bo myślałem, że może on źle wskazuje. Też nie pomoglo. Jak tak dalej ciśnienie będzie wzrastać w moim t25 to w końcu odfrunie do góry. :) Póki co jest bardziej prawdopodobne, że w końcu uszczelka pod głowicą pójdzie do góry. 

Co może być przyczyną i jak to cisnienie obnizyc ?

 

Opublikowano
3 godziny temu, Mateooo952 napisał:

Póki co jest bardziej prawdopodobne, że w końcu uszczelka pod głowicą pójdzie do góry. 

Napiszę ci dobra wiadomość, w T25 nie ma uszczelki pod głowicami. Wyczyść lub przepłukuj zawór od regulacji ciśnienia jak kolega wyżej napisał lub sprawdź dysze w filtrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v