Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, v11 napisał:

Tak jak claas to kombajn a nie ciągnik tak John Deere to ciągnik a nie kombajn  .już nawet cnh to też kombajn 

Pieprzysz głupoty. Kolega miał 1170, ja mam 1177 i w tych pieniądzach to są świetne maszyny. Proste w budowie, dobrze wykonane i przemyślane. Przy tym naprawdę wydajne.  Jak będzie w dobrym stanie, to posłuży długo bez awarii, a nawet jak się jakieś łożysko rozpadnie, to wymiana nie jest jakaś uciążliwa.  

Opublikowano
16 godzin temu, v11 napisał:

Tak jak claas to kombajn a nie ciągnik tak John Deere to ciągnik a nie kombajn  .już nawet cnh to też kombajn 

O czym ty w ogóle mówisz. Postaw sobie obok siebie dominatora 98 i John deere 1177, zobacz konstrukcję tych kombajnów i dopiero się wypowiedz

Opublikowano

Dokładnie tak jak koledzy wyżej piszą. Ja też poszukuję John deere 1177 w hydro podobają mi się rozwiązania w tych maszynach ale kupienie takiego modelu w ładnym stanie graniczy z cudem. Dlatego zastanawiam się nad 1170 ale mało wiem o tym modelu.

Opublikowano
20 godzin temu, Jarecki88 napisał:

Pieprzysz głupoty. Kolega miał 1170, ja mam 1177 i w tych pieniądzach to są świetne maszyny. Proste w budowie, dobrze wykonane i przemyślane. Przy tym naprawdę wydajne.  Jak będzie w dobrym stanie, to posłuży długo bez awarii, a nawet jak się jakieś łożysko rozpadnie, to wymiana nie jest jakaś uciążliwa.  

Pieprzyć to może stara zupę ja piszę i to nie po chamsku  . Akurat nie mam ani claasa ani jona więc jestem obiektywny a nie każdy chwali swoje .Robię więcej niż trochę usług i widzę co odpierdala konkurencja -ani wydajności ani czystości a przy 7 claasach na jednym kawałku serwis stoi non stop- między nimi coś tam pier**li jon i tyle widzę .Mnie wyganiają na kawałki z materiałem siewnym więc widzę co tam się dzieje (fakt kombajny duże a tem 1177 to jak patrzę taki koziołek  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v