Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 minut temu, yacenty napisał:

a wczesniejsza korekcje gdzie wprowadzałeś?

w wyświetlaczu w ciągniku, ale to po prostu wybierałem SF1 i już wszystko śmigało, a tu trzeba to chyba jakoś połączyć?

  • Root Admin
Opublikowano

ale wcześniej miałeś RTK od JD czy cos innego? Sorry ja nie siedze w produktach JD wiec mi SF1 nic nie mówi - kojarzy mi się tylko ze Sf1 to jakaś prosta korekcja była, daleko do rtk

Opublikowano
21 minut temu, yacenty napisał:

ale wcześniej miałeś RTK od JD czy cos innego? Sorry ja nie siedze w produktach JD wiec mi SF1 nic nie mówi - kojarzy mi się tylko ze Sf1 to jakaś prosta korekcja była, daleko do rtk

sprowadziłem traktor z Niemiec który wcześniej używał RTK poprzez prywatną antenę, której nie posiadam; tak SF1 to najprostszy darmowy sygnał

tak wyglądają opcję łączenia z RTK w Johnym i mój problem polega na tym że nie wiem skąd wziąć te dane które muszę uzupełnić w ciągniku z ASG Eupos

RTK.png

  • Root Admin
Opublikowano

asg eupos to tak po prawdzie RTN czyli korekcja po sieci.

masz modem w ciągniku? masz internet w ciągniku? Rozwiń te opcje gdzie jest Vehicle. Ja w Trimblu wybieram korekcje, i albo satelitarna i podaje parametry albo RTK czyli podaje serwer, login hasło i port

Opublikowano
11 minut temu, yacenty napisał:

asg eupos to tak po prawdzie RTN czyli korekcja po sieci.

masz modem w ciągniku? masz internet w ciągniku? Rozwiń te opcje gdzie jest Vehicle. Ja w Trimblu wybieram korekcje, i albo satelitarna i podaje parametry albo RTK czyli podaje serwer, login hasło i port

o właśnie nie mam modemu, jak to wygląda z abonementem na internet jaki wystarcza, czy to kupuje się jakiś specjalny?

Opublikowano
Dnia 21.11.2022 o 19:39, marcinrebski napisał:

Witam czy ktoś wie jak podłączyć RTK jeśli mam już konto ASG-EUPOS, oraz antenę STARFIRE 3000 Z RTK?

 

Udało się podłączyć? I czy wogole jest taka możliwość? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v