Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, ostatnio zaczęła mi świecić ta oto kontrolka podczas pracy z gruberem, w czym problem i gdzie szukać przyczyny? 

Pacjent: Massey Ferguson 6120 99r.

Dodam, że zmieniony został filtr hydrauliczny i nadal to samo.

KynfbkL.jpg

Edytowane przez imil
Opublikowano (edytowane)

To kontrolka zapchanego filtra hydraulicznego. Nie wien jak w 61 ale w 81 sa dwa. Duzy blaszany za lewym kolem i mniejszy wklad za prawym kolem i przy tym po prawej jest czujnik od zapchanego filtra. 

Zapala sie od razu czy przy wyzszych obrotach silnika? 

Edytowane przez kamil800
Opublikowano
26 minut temu, Pafnucy napisał:

być może olej nieodpowiedni. jakim zalany?

Fuchs utto mp

 

8 minut temu, kamil800 napisał:

A wymieniles oba te filtry? Sprawdzales czy nie swieca opilki w filtrze? 

właśnie wymieniłem tylko puchę a tego wkładu nie

Opublikowano
Dnia 25.08.2022 o 20:26, imil napisał:

Wymieniłem ten filtr dzisiaj, w sobotę pójdzie w orkę to zdam relację czy nadal świeci czy przestało.

Przy rozrzutniku (stary polski rozrzutnik a nie żaden gigantus) zaczęła świecić znowu. Gdzie dalej szukać przyczyny? 

Opublikowano (edytowane)

Ale tylko świeca czy coś się dzieje. Przerzuca  półbiegi na d, wylacza się wałek? 

U sąsiada świeca 2 lata i wszystko działa. Prawdopodobnie sterownik wali błąd bo już zgłupiał że starości. 

Edytowane przez JanR
Opublikowano
6 godzin temu, JanR napisał:

Ale tylko świeca czy coś się dzieje. Przerzuca  półbiegi na d, wylacza się wałek? 

U sąsiada świeca 2 lata i wszystko działa. Prawdopodobnie sterownik wali błąd bo już zgłupiał że starości. 

Znaczy, żółw i zając wbija się lekko i bez problemu, trochę rewers się ciężej zaczął wbijać (mechaniczny, wajcha obok wajchy z biegami) ale to podejrzewam wina jest kulek i źle wyregulowanego kielicha co nachodzi na te plastikowe kulki bo jakiś rok temu zanim rozsypała się dolna kulka było git, a po wymianie nie idzie dojść do ładu żeby go poprawnie wyregulować (wybijać tzreba przód na dwa razy, w sensie że do przodu jest duży luz na którym jest jazda do przodu, a do tyłu malutki). Wałek się włącza i wyłącza bez najmniejszego problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v