Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, musiałem wymontować pompę żeby wymienić korek spustowy bo ktos wbil drewno zamiast śruby .

No i pompa założona a nie moge odpowietrzyć układu bo pompka ręczna nic nie pompuje paliwa , nie ma oporu a wymieniłem w niej oring.

Pomoże ktoś?

Opublikowano

Wymieniałeś 2 filtry dokładne, nowe mogą być przyczyną braku paliwa. Ponadto pompka ręczna pomimo regeneracji może być nieszczelna. Możesz próbować też odpowietrzyć go na wtryskach lub na pompie wtryskowej, u góry między sekcjami masz śrubę odpowietrzającą ale dostęp do niej jest utrudniony. Gdyby nie ten dostęp to jest najlepsze odpowietrzenie układu.

Opublikowano

Dzisiaj sprawdziłem i pompka mimo braku oporu to coś tam pompuje widać na przewodzie jak paliwo wraca do baku. Odkręciłem dzisiaj przewód od wtryskiwaczy zaczałem kręcić kołem pasowym i nic z wtryskiwacza nie leci . Filtry zmieniałem wcześniej wszystko chulało

 

Opublikowano

Sprawdziłbym te filtry jeszcze raz, czy jest tam paliwo i odpowietrzał śrubą na pompie wtryskowej. Ewentualnie możesz jeszcze wyjąć te wkłady filtrów, zalać kielichy ON i tak próbować odpowietrzyć na wtryskach czy samą pompka ręczną.  Na powrocie do baku leci sam ON czy z powietrzem ?

Opublikowano

Więc tak pompka pompuje z bardzo małym oporem widać jak paliwo wraca herlawo do baku 3cm paliwa 6 cm powietrza. Paliwo w filtrach jest. Gdy kręcę kołem pasowym nie pojawia się paliwo na wtrysku. Pompę odpowietrzalem odkręcając ta śrubę na zdjęciu. 

IMG20220723124043.jpg

IMG20220720103358.jpg

Opublikowano

Czyli powinna się odpowietrzyć a nie chce. Tak jak pisze @Buszmen11 możesz sprawdzić zaworki w wstępnej pompce. To jest ta co ręcznie pompujesz. Pod spodem masz dwie nakrętki i tam jest w każdej zaworek plastikowy i sprężyna. Mogły się zawiesić albo rozsypać. Ewentualnie jeżeli jeszcze tego nie sprawdzałeś, spróbuj wyciągnąć dwa filtry i odpowietrzać go bez nich. Paliwo dochodzi do filtrów ale nie idzie na pompę. Znajomy miał taki przypadek. Nie mógł odpowietrzyć pompy, wymienił ją na inną a winne były filtry paliwa, które nie puszczały paliwa. Bez nich ciągnik palił od strzała. Ewentualnie winny może być tłok,  Nowy oring mógł być cieńszy od oryginalnego lub jest wyrobiona komora i tłok przepuszcza paliwo. Nic więcej mi do głowy nie przychodzi w tej chwili.

Opublikowano

No właśnie bym widział problem gdzieś w tym co odkręcałem gdzieś w obiegu przewodów i pompy. Ciągnik przed zdjeciem pompy palił od strzałą chodził równo . Jak go dostałem 0.5 roku temu to odrazu wymieniałem wszystkie filtry z olejem.

Sprawdze jeszcze raz tą pompke.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v