Skocz do zawartości

Wyciąganie półosi z przedniego mostu Renault 751.4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Mam problem ponieważ obrobiło mi frezy na wałku ataku w renault 751.4 (taka czerwona) musze wyciągnąć cały mechanizm różnicowy ale żeby to zrobić trzeba wyciągnąć półosie i tu mam problem tak mocno trzymają się na łożyskach że za nic nie można ich wybić pròbowałem nawet wyrwać je ciągnikiem ale tylko potargalem pas.DOdam że były zabezpieczone kółkami z góry i z dołu które oczywiście wykręciłem .może miał ktoś podobny problem?

Opublikowano (edytowane)

Wyciągałem te półosie i nie było problemów Z tego co pamiętam to jakos daje sie je wybijać od strony mech różnicowego przy odpowiednio ustawionej zwrotnicy odpowiednio wygiętym łomem ale to dawno było i mogę o czymś nie pamiętać A jak chesz usunąc usterke wałka ataku? bo napawanie i przetoczenie frezowanie to sposób tylko na chwilę Za jakiś czas znowu się obrabia To trzeba naprawdę porządnie zrobić a i to nie wytrzymuje takiego obciążenia

Edytowane przez Karol445
Opublikowano

Wałek ma 6 grubych frezów więc myślę że napawanie twardym spawem na parę lat wystarczy ,ale na razie to nawet i to nie wchodzi w grę dopóki jest nie wyciągnięty.w jaki ciagniku tak wybijales bo w tej renòwce nie mechanizm różnicowy dokręcony jest do pokrywy walka i z tego co przeglądałem forum to w każdej jedne i w MF tak samo.

 

Opublikowano

Miałem dokładnie taki sam jak twój renault 751.4s tyle że żółta i dokładnie taki sam wałek na 6 frezów i to napawanie u mnie nie zdało egzaminu chociaż robił to specjalizowany zakład Tak mechanizm jest przykręcony do pokrywy mostu i żeby ją zdjąc z atakiem trzeba wyjąć półosie

Opublikowano

Ile Ci wytrzymał po napawaniu?jesteś pewien że napawali to specjalnym twardym drutem? I co zrobiłeś kolejnym razem bo pewnie zauważyłeś że do tej opcji na 6 frezów nie ma w ogóle części,nawet tej mufy łączącej nie kupisz org.u Ciebie łożyska przy wyciąganiu półosi nie stawiały oporu?

A tulejki czopa też wyminiałes ?

 

Opublikowano (edytowane)

Wytrzymało może z poł roku niezbyt ciężkiej pracy Nie wiem czym napawali ale podejrzewam że to nie idioci i wiedzieli jak to zrobić. Kolejnym razem sprzedałem ten ciągnik żeby się nie wnerwiać. Łożyska jakoś wyszły razem z półosiami Uciebie ten ciagnik się sprawdza w uprawie? Bo u mnie był chyba za lekki Jak miał większe obciązenie to zaczynał skakać albo mielić oponami a uciągu wielkiego nie było Jedynie do kosiarki i opryskiwacza się nadawał

Edytowane przez Karol445
Opublikowano

Mój ma ładowacz plus obciazniki nawet na tylnich kołach,ciągnik bardzo masywnie zbudowany bodajże 4,5 t masy własnej w dowodzie, nawet na górkach daje rady .Nie wiem co mu zakładałeś bo u mnie chodzi w agregacie 2.8 wałek 4 rzędy zębów i wałek podwójny na docisku i pług 3 jednobelkowy 16 cali.W tej wersji co ja mam to bezsensu skrzynia zrobiona bo niby 3 zakresy x 4 ale  i tak jedzie się tylko na tym najszybszym ,a na nim z kolei jedynka zbyt wolna do prac polowych a a na dwójce nie daje rady,ogólnie ciągnik mocny ale wolny.No i ten dostęp do części zerowy nawet na internecie.

Opublikowano

Ja nim orałem pługiem UG3 skibowym i nie było szału z uciągiem Może rzeczywiście brakowało obciążników na tył i przód A czy jest masywnie zbudowany to mam inne zdanie Skrzynie pośrednią w pojedynke da się podnieść bez wysiłku główna skrzynia całkiem leciutka więc skąd ta masywna konstrukcja?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v