Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, 

Chciałbym opisać przeróbkę której jeszcze nie widziałem na forum a sam zrealizowałem. Temat oczywiście dodatkowa hydraulika zetor k25 przerobionej na walku od koła pasowego. Orginalna pompa została wyrzucona, otwory zaślepione, w tuleju drążonej zostało zaślepione wyjście do kanału olejowego w korpusie. Wałek na wyjście koła pasowego został skrócony i do spawałem tuleje napędu pompy, dorobiłem flansze pod pompę, między pompa a flansza jest uszczelka gumowa 6mm która robi za amortyzację. W korpusie został wywiercony otwór i zamontowany króciec grodziowy do zasysu oleju. Teraz olej jest pobierany ze zbiornika dalej pompa tłoczy na rozdzielacz i wraca do wałka drążonego przez który zasilany jest oryginalny siłownik podnoszenia. Pompa jaka zastosowałem to nsz16, na wyjściu walka ma 1000obr więc przy małych obrotach moc hydrauliki jest zacna. Testy wyszły pomyślnie i aktualnie przy podpięciu cięższej maszyny na niskich obrotach podnosi przód do góry.Teraz  jestem mega zadowolony z działania hydrauliki w moim zetorku. 

Jeśli macie jakieś pytania piszcie. 

IMG_20220304_143333.jpg

IMG_20220302_134509.jpg

IMG_20220304_143308.jpg

Opublikowano

Kolego żeby nie było nie jestem hejterem! To co zrobiłeś mi prywatnie imponuje. NSZ nie ma jednak łożyska podporowego musisz zastosować sprzęgło jeśli chcesz żeby rozwiązanie było trwałe. 

Kibicuję i oby tak dalej! 

Opublikowano
W dniu 4.03.2022 o 16:49, Baumax napisał(a):

Witam, 

Chciałbym opisać przeróbkę której jeszcze nie widziałem na forum a sam zrealizowałem. Temat oczywiście dodatkowa hydraulika zetor k25 przerobionej na walku od koła pasowego. Orginalna pompa została wyrzucona, otwory zaślepione, w tuleju drążonej zostało zaślepione wyjście do kanału olejowego w korpusie. Wałek na wyjście koła pasowego został skrócony i do spawałem tuleje napędu pompy, dorobiłem flansze pod pompę, między pompa a flansza jest uszczelka gumowa 6mm która robi za amortyzację. W korpusie został wywiercony otwór i zamontowany króciec grodziowy do zasysu oleju. Teraz olej jest pobierany ze zbiornika dalej pompa tłoczy na rozdzielacz i wraca do wałka drążonego przez który zasilany jest oryginalny siłownik podnoszenia. Pompa jaka zastosowałem to nsz16, na wyjściu walka ma 1000obr więc przy małych obrotach moc hydrauliki jest zacna. Testy wyszły pomyślnie i aktualnie przy podpięciu cięższej maszyny na niskich obrotach podnosi przód do góry.Teraz  jestem mega zadowolony z działania hydrauliki w moim zetorku. 

Jeśli macie jakieś pytania piszcie. 

IMG_20220304_143333.jpg

IMG_20220302_134509.jpg

IMG_20220304_143308.jpg

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v