Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Panowie zlokalizowałem niewielki wyciek w miejscu wskazanym na obrazku. Drapiąc śrubokrętem niechcący usunąłem z tego miejsca mosiężny dekielek o średnicy ok. 8mm. Po uruchomieniu silnika zaczął wydobywać się olej pod niewielkim ciśnieniem. Uszczelniłem to miejsce dorobionym kołkiem ale nie jestem pewien czy można to zatkać w sposób trwały (otwór technologiczny) czy może powinien to być jakiś "bezpiecznik" ciśnieniowy.

To miejsce znajduje się tuż za widocznym odpowietrznikiem hamulca a właściwie rurką odpowietrzającą.

Będę wdzięczny za podpowiedź.

20210924_140735.jpg

Opublikowano (edytowane)

Będzie to jakiś odpowietrznik według mnie , a dekielek nie znalazłeś

Edytowane przez miwigos
Opublikowano
11 godzin temu, ariss napisał:

to jest prawa strona ciągnika w kierunku jazdy?

tak, na tym zdjęciu lepiej widać.

20210929_152824.jpg

Dnia 28.01.2022 o 21:28, miwigos napisał:

Będzie to jakiś odpowietrznik według mnie , a dekielek nie znalazłeś

dekielek był bardzo delikatny chyba miedziany i oczywiście się rozleciał.

Tak, nawiasem mówiąc to nieciekawa sprawa z tym otworem bo bez dekielka powoli można by zgubić olej ze skrzyni.

Opublikowano

to nie wiem czy pocieszać Ciebie czy nie ale to jest otwór technologiczny zatkany takim aluminiowym nitem i takich na dyfrze są z 4 bo niedawno robiłem

Opublikowano

ooo, a co robiłeś jak można wiedzieć, a jak wymieniałeś ten "nit" to gdzie go zdobyłeś?


i jeszcze jedno chciałbym mieć pewność, że ten otwór nie jest jakimś zaworem bezpieczeństwa i czy można go zatkać na stałe? Mogli to przecież zrobić na gwint i by nie było problemu.

Opublikowano

ja to obróciłem kabinę, zdemontowalem obie pompy, powiercilem, nagwintowalem, śruba plus klej i po temacie. nit taki możesz zamówić u każdego dealera jd jak chcesz zostawić na oryginale. podaj mail to wyślę zdjęcia tych otworów

Opublikowano

Skoro to nie odpowietrznik to można silikonem zalepić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v