Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie odnośnie renault 155.54 że skrzynią biegów tractoshift. Chciałbym wiedzieć jaką moc wytrzyma ta skrzynia. Czy moc ok 210-220km nie będzie za duża na nią i czy będzie wtedy działać? Z góry dziękuję za odpowiedź. 

Opublikowano

Jak się nie myle, jak tak to poprawcie mnie, ale w ciągnikach Renault od 103.54 do 155.54 skrzynia biegów jest w 99% identyczna. Tzn wykonana jest z tej samej skorupy, na tych samych kołach zębatych i łożyskach. Od 90 któregoś roku obudowa skrzyni została zmodernizowana i dostała solidne wzmocnienie po bokach, czyli takie dwa płaskowniki. A spowodowane było to zapewne częstymi pęknięciami obudowy spowodowanymi np pracą z pługiem...220 KM zamiast 145KM to 50% więcej dla mnie stanowczo za dużo jak dla ciągnika o masie 5,5t.

  • Like 1
Opublikowano
8 godzin temu, Bartek1231 napisał:

Czy moc ok 210-220km nie będzie za duża na nią i czy będzie wtedy działać?

A skąd weźmiesz 220 koni w tym traktorze?działać będzie dokąd jej silnik nie zmieli

 

1 godzinę temu, sylwek23111 napisał:

ciągnikach Renault od 103.54 do 155.54 skrzynia biegów jest w 99% identyczna

Chyba od 106 -54 w górę jest taka sama

Opublikowano

Witam,jestem właścicielem Renault Ceres 95 i mam problem z podnośnikiem. Na zgaszonym silniku opada podnośnik a jak odpalę i podniosę na max to drży podnośnik,miał ktoś taki problem?

Opublikowano

Mogły się zużyć uszczelnienia wewnętrznego siłownika(miałem tak w 103.54) lub problem leży po stronie rozdzielacza podnośnika. Był też raz taki przypadek że poluzowały się śruby mocujące ten że rozdzielacz i olej uciekał. A czy drgania podnośnika zależą od jego obciążenia? Przykładowo gdy jest pełny rozsiewacz nawozu to pompa cały czas pracuje, gdy jest częściowo pełny to zaczynają się drgania, a gdy jest pusty to zdrgania są nie do wytrzymania. Oczywiście może to inaczej zachodzić, zależu jeszcze jakie się daje obroty silnika. Czy to się stało nagle czy stopniowo narastało w ciągu całego roku? 

Opublikowano (edytowane)

Jak nie ma nic podczepione  to nie czuć ja niedawno to kupiłem  więc nie wiem żeby dostać się do tulej czyli pokrywy podnośnika trzeba kabinę ściągać? Pod prawą nogą gdzieś się Sączy olej bo jest wykładzina w oleju przeniknięta ale jak tam się dostać do tego rozdzielacza

Edytowane przez Leszek3840
Opublikowano

Trzeba podnieść kabinę o ok 20 cm uważając przy tym żeby nie zbić przedniej szyby. Wtedy powinien być dostęp do małej pokrywy pod którą jest rozdzielacz. Żeby zdjąć plecak kabinę trzeba podnieść jeszcze wyżej. Może zanim weźmiesz się do rozbierania posprawdzaj pare rzeczy. Sterowanie podnośnika masz mechaniczne,?  Spróbuj poruszać drugą dźwignią od podnośnika a właściwie do ustalania głebokości może przestanie szarpać. Kolejna sprawa to od rozdzielacza podnośnika idzie do kabiny linka i ta linka steruje poniekąd szybkością reakcji płynnej orki, spróbuj też to poruszać. Dźwignia od tej linki powinna być za siedzeniem...Sprawdź może czy pod kabiną nie są popuszczone śruby imbusowe. Jak popuściły to obcieło oringa i z tąd jest wyciek. Opisz jeszcze raz kiedy dokładnie występują drgania, z jaką maszyną występowały, czy było je słychać tylko w górnym położniu,czy w pośrodku też.

Opublikowano (edytowane)

Drgania występują  jak na maksa podniosę  a mam podczepiony pusty siewnik  poznaniak 

Tą drugą wajcha jak ruszę jest taki moment że podnosi bez szarpania  tylko trzeba wyczuć ale trzeciej linki to nie widzę do regulacji jest po tej stronie co wajcha od  podnośnika?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Leszek3840
Opublikowano
25 minut temu, Leszek3840 napisał:

ale trzeciej linki to nie widzę

 Bo często jej niema ,na pokrywie pod którą jest rozdzielacz jest taka mała dźwigienka do regulacji szybkości podnoszenia.

 

28 minut temu, Leszek3840 napisał:

Drgania występują  jak na maksa podniosę  a mam podczepiony pusty siewnik  poznaniak 

a u mnie gdy podniosę coś ciężkiego np pług obrotowy i to tylko gdy olej jest zimny ,gdy olej się rozgrzeje wszystko wraca do normy,ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v