Skocz do zawartości

Ciśnienie sprężania Renault 120.54


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Wiem że temat często wraca ale chcę się poradzić mechaników czy zmierzone ciśnienie sprężania jest jeszcze w normie, czy trzeba coś tym robić? . 1 cyl-26 2 cyl-27 3cyl-25, próbą olejowa 28 4 cyl-25, próba olejowa 26 5 cyl -24, próba olejowa 27 6 cyl- 26 Wg. tabeli jaką posiadam z danymi technicznymi dla tego silnika powinno być 26-27 bar. Ogólnie silnik pali dobrze. Jak się nagrzeje to dmucha z odmy parą i trochę olejem. Czy wymiana samych pierścieni pomoże? Jak silnik m ciężej to spadają obroty i słabnie. Na wolnych obrotach nie równo pracuje więc może zacząć od sprawdzenia pompy? Końcówki wymienione i ustawione na 220bar
Opublikowano

U mnie też pare lat temu wymieniałem pierścienie, to przez rok czasu nie kopcił z odmy, a póżniej zaczął od nowa, ale już mniej. Z tym  ze u mnie ciśnienie spręrżania różniło się znacznie na poszczególnych cylindrach. Próba była bez oleju. Po rozebraniu okazało się, że na tulejach cylindrowych nie ma progów, a pierścienie mają duży luz na obwodzie. 

Opublikowano

A może ktoś próbował jakiejś chemii? Są różne preparaty na zapieczone pierścienie tłokowe. 

Usuwa wszelki nagar i odkłady smołowe z płaszczyzn tłoka, tulei i pierścieni. Nie jest wymagana wymiana oleju po jego zastosowaniu. Przywraca swobodę ruchu pierścieniom tłokowym. Oczyszcza tuleje, tłoki, komorę spalania, zawory z wszelkich zanieczyszczeń pochodzących z paliwa i oleju. Wyrównuje ciśnienie w cylindrach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v