Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Koledzy mam od jakiegoś czasu problem z podnośnikiem w Zetorze jak w temacie. A mianowicie kiedy mam zawieszony pług czy agregat to po podniesieniu maszyny i przejechaniu kawałka po jakiś dziurach czy drodze polnej nie idzie spuscic w dół. Dopiero jak delikatnie podniosę i dam wajchę z powrotem to wtedy idzie na dół. Niby to żaden problem tak robić ale czasami się zapomnę i dźwignę na maksa co uniemożliwia podniesienie i albo muszę spuszczać olej z tłoka albo walić młotem po ramionach to czasami się uda i opuści na dół. Dodam że najpierw myślałem że to rozdzielacz to wymieniłem na regenerowany ale dalej to samo. Myślę ok może ten jest słabo zrobiony to kupiłem jeszcze nowy i dalej to samo. Podpowiedzcie coś. Pozdrawiam
Opublikowano

tez tak mialem oddalem podnosnik do regeneracji mialem pekniety walek skretny podnosnika ale podobno to nie mialo wplywu na to i mialem luz na dzwigience od sterowania podnosnika i sie tam cos zacinalo w rozdzielaczu zobaczymy jak to bedzie dalej tam mozna wyjac taki dekielek z tylu i podobno mozna to odblokowac ale tylko wyczytalem to gdzies na forum ale nigdy tego nie praktykowalem

Opublikowano

dziękuje Ci bardzo. A powiedz mi w twoim Zetorku element mocowania łącznika centralnego ( górnego cięgna) też chodzi luźno? Zauważyłem ostatnio to u siebie. Nie wiem czy było tak wcześniej. Zewnętrzne sworznie minimalnie są zużyte wiec albo zużyły się jakieś wewnętrzne połączenia albo uszkodziła się jakaś sprężyna lub po prostu tak ma być. Chociaż ani w mf255 ani w poprzedniku czyli c-360 tego nie było, a zasada działania regulacji siłowa/ pozycyjna była podobna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v