Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam mam taki problem ze swoją valtra problem polega na tym że nie ma w niej wspomagania. Podczas transportu te wspomaganie zginęło oraz sprzęgło wraz z hydrauliką ciągnik miał bardzo rozgrzany olej. Po przyjeździe do domu wyjąłem filtry oleju i było w nich pełno opiłków po wymianie filtrów sprzęgło i hydraulika się znalazła ale wspomagania dalej nie ma, dodam jeszcze że trochę świruje mi podnośnik. W czym jest problem, czym było to spowodowane i skąd te opiłki za wszelkie informacje bardzo dziękuję 

Edytowane przez Zjemcideser
Opublikowano
16 godzin temu, hardkor113 napisał:

Pomierz ciśnienia.Podejrzewam że opiłki pojawiły się ze zużytej pompy hydraulicznej

Ale to tak nagle by się pompa skończyła? Było wszystko okej. I tak raptem cyk i jej nie ma?

Opublikowano

zl9sliwosc rzeczy martwych.

Do 9dkrecenia tyl czyli cala ta obudowa z WOM i podnosnikiem jezeli masz wersje hitech3 bo w ht5 nie wiem czy jest w tym samym miejscu pompa. Opilki i dojscie z czego są to pikus w porownaniu do czyszczenia calego ukladu hydraulicznego a wiem cos o tym bo mam valtre t170 i bawilem sie dosc dlugo z opilkami. 

Moze byc tak ze lozysko ktores poszlo, jezeli nie ma dziwnych dzwiekow ze skrzyni to polecam odkrecic pod ciagnikiem oslone walu do przedniego mostu, odkrecic wal od przystawki w skrzyni i poruszac walkiem co z niej wychodzi. Z reguly jak tam pojda lozyska to powinien olej zaeaz leciec z uszczelniacza ale wiadomo roznie to jest. W tym przypadku rozpolowienie ciagnika pod kabiną i wymiana 3 lozysk i uszcelniacza za ok 300zl, ewentualnie tuleja w ktorej sa pierscienie za ok 1000 zl. Roboty sporo....

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Mikruss napisał:

zl9sliwosc rzeczy martwych.

Do 9dkrecenia tyl czyli cala ta obudowa z WOM i podnosnikiem jezeli masz wersje hitech3 bo w ht5 nie wiem czy jest w tym samym miejscu pompa. Opilki i dojscie z czego są to pikus w porownaniu do czyszczenia calego ukladu hydraulicznego a wiem cos o tym bo mam valtre t170 i bawilem sie dosc dlugo z opilkami. 

Moze byc tak ze lozysko ktores poszlo, jezeli nie ma dziwnych dzwiekow ze skrzyni to polecam odkrecic pod ciagnikiem oslone walu do przedniego mostu, odkrecic wal od przystawki w skrzyni i poruszac walkiem co z niej wychodzi. Z reguly jak tam pojda lozyska to powinien olej zaeaz leciec z uszczelniacza ale wiadomo roznie to jest. W tym przypadku rozpolowienie ciagnika pod kabiną i wymiana 3 lozysk i uszcelniacza za ok 300zl, ewentualnie tuleja w ktorej sa pierscienie za ok 1000 zl. Roboty sporo....

A nie wspomniałem jeszcze chyba nieraz rzadko kiedy zaplala się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni. Tylko na wolnych obrotach dodałem troszczke gazu i gasła. To już ona mogła sygnalizować koniec pompy?

Edytowane przez Zjemcideser
Opublikowano

no to s3kcja od niskiego cisnienia padala. No to chlopie na wlasne zyczenie .....oby to tylko pompa a nie lozysko w skrzyni jeszcze teraz....

Ja kupilem z uwaloną skrzynią bo lozysko padlo i poszlo troche trybow i synchronizatory. Udalo mi sie zmiescic w 30 tys zl bo w tedy tanio czesci kupilem.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v