Drive_X

Renault 155.54 TZ obrotomierz

Polecane posty

Drive_X    0

Witam. Nie działa mi obrotomierz w mojej Reni. Wie ktoś gdzie znajduje się czujnik obrotów? Czy liczy z alternatora? 

I regulator napięcia jest wbudowany w alternator czy jest osobno? Jak tak to gdzie jest umiejscowiony? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Obroty bierze z alternatora. Jak nie pokazuje obrotów, to nie ładuje też akumulatora. Sprawdź czy nie jest za luźny pasek, czy świeci kontrolka ładowania zanim uruchomisz silnik, i czy gaśnie po uruchomieniu(może żarówka przepalona, albo trzeba poruszać kablmi bo coś nie styka). Mógł się też wypiąć kabel z alternatora. A jak nie to alternator do sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Drive_X    0

Alternator ładuje założyłem wskaźnik napięcia ale nie wiem czy regulator napięcia nie szwankuje bo raz jest 13.8v raz 14.2v A czasami 12.8v. Najlepszejest to że motogodziny lecą A obrotomierz i podświetlenie nie działa. Czasami jak się da gazu to wskazówka lekko skoczyale zaraz spada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
5 minut temu, Drive_X napisał:

Najlepszejest to że motogodziny lecą A obrotomierz i podświetlenie nie działa.

Może żarówka spalona i dlatego podświetlenie nie działa.Silniczek godzin jest zasilany 12 v.U mnie zaniża obroty,maks co pokazuje to 1500 obr i też nie mogę tego rozwiązać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Drive_X    0

Napięcie już ogarnąłem. Przetarty kabel od alternatora wymienilem uszkodzony fragment i jest ok ale zegar dalej stoi.

Dowiedziałem się że w niektórych obrotomierzach napięcie idzie przez podświetlenie zegara muszę wymienić żarówki i zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj