Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakupiłem zetora 8540 z 95 roku. Posiada on zegary phoenix (zespolone) i od momentu zakupu nie działa obrotomierz i licznik motogodzin. Obrotomierz co jakiś czas „zamyka” się i wraca w pozycje 600 obrotów. Z pradniczki obrotów wychodzą 3 przewody M Sz i masa. Przewód M nie jest podłączony do zegarów a Sz jest. Prądniczka jest sprawna a przewody całe. Prawdopodobnie coś jest nie połączone do zegarów lub źle połączone. Czy ktoś może pomoc gdzie wspomniane wyżej przewody powinny być podłączone w zegarach? 

48EDBF11-567F-4335-B8AB-BADD55C865EA.jpeg

Opublikowano

miałem dokładnie ten sam problem w swoim zetorku. Bardzo długo szukałem rozwiązania aż po kilku latach :D w końcu się udało.  Nie dodałeś ze na liczniku motogodzin pojawia się napis CAL czyli kalibracja. Problem leży w przyciskach które to są prymitywną wersją przycisków dotykowych. w różnych sytuacja bądź już stale po uruchomieniu traktora kombinacja "samowciskających" się przycisków uruchamia tryb kalibracji prędkościomierza. Ja rozwiązałem swój problem przed odpięcie taśmy przycisków znajdującej się wewnątrz.

  • Thanks 1
Opublikowano

Licznik motogodzin wyświetla przebieg normalnie tyle ze nie nalicza nowych godzin a problem rozwiązałem dosłownie chwile temu, okazało się ze przewód z prądnicy o oznaczeniu M ma iść na licznik i wtedy obrotomierz działa. Nie sprawdziłem tylko czy nalicza godziny. A co do prymitywnych przycisków to raz działają a raz nie. Moim zdaniem to taki mało potrzebny gadżet. 

Opublikowano

Dziś podczas orki PROXIMĄ z 2007 roku przy obrotach 1500, spadły  na 0 i zaświeciła się kontrolka od ładowania. Na obecna chwile na wolnych obrotach się świeci a przy podnoszeniu obrotów przygasa (ale nie gaśnie), obrotów nie wskazuje i licznik godzin nie pracuje. Pasek dobrze napięty, gdzie szukać przyczyny. Wszelkie sugestie mile widziane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v