Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z moim ciagnikiem. Wyglada to tak, że po zakonczonej pracy został zgaszony(nic podczas pracy się nie działo) i gdy poszedłem 8 godzin pozniej go odpalić to nie mogę tego zrobić. Po przekreceniu kluczyka na zapłon kontrolki się zaświecają lecz gdy chce odpalić nawet rozrusznik nie przekręci (akumulator jest nowy) Objawy wyglądają tak jakby rewers był ustawiony na jazde w przód albo w tył ale rewers jest w pozycji neutralnej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Opublikowano

może trzeba bezpieczniki sprawdzić, a może kabel z elektronicznej spadł a może.....

Opublikowano

Bezpieczniki były wczesniej juz sprawdzane. Na krótko odpalił ale w takim razie co może być przyczyną? Stacyjka? O jakim czujniku mówisz?


Dodam, że po przekreceniu kluczyka nie wyświetla się żaden błąd

Opublikowano

kabel  z elektromagnesu nie spadł? odpalasz ze sprzętem? jeśli tak to sprawdź czujnik przy pedale 

Opublikowano

Kabel z elektromagnesu nie spadł. Robert tak jak piszesz, żeby go odpalić warunkiem jest wciśnięcie pedału sprzęgła i rewers musi byc na luzie. Ale kiedyś była sytuacja, że wyskoczył błąd właśnie od czujnika położenia pedału sprzęgła ale ciągnik odpalał normalnie no i wyświetlał się błąd a teraz po odpaleniu go na krótko przyjechałem do domu i błądu nie było żadnego i po zgaszeniu ta sama sytuacja

Opublikowano
Dnia 29.06.2021 o 18:14, Młody56 napisał:

Kabel z elektromagnesu nie spadł. Robert tak jak piszesz, żeby go odpalić warunkiem jest wciśnięcie pedału sprzęgła i rewers musi byc na luzie. Ale kiedyś była sytuacja, że wyskoczył błąd właśnie od czujnika położenia pedału sprzęgła ale ciągnik odpalał normalnie no i wyświetlał się błąd a teraz po odpaleniu go na krótko przyjechałem do domu i błądu nie było żadnego i po zgaszeniu ta sama sytuacja

Rozwiązał Pan ten problem? Co to bylo , bo dzis rowniez mam taki sam przypadek 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v