Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy mając ustowioną głębokość pługa na suwadle, mogę na uwrociach używać szybkiego podnoszenia za pomocą przycisku?? Problem w tym że jak podnoszę przyciskiem to pługi (nie zawsze, zdarzyło mi się kilka razy) podczas przejazdu w drugą bruzdę potrafią mi gwałtownie opaść. Jak podnoszę samym suwadłem jest ok. I jest to tylko z pługami z innym sprzętem jest ok jak suwadło jest opuszczone do końca. 

Opublikowano

Tak jak piszą wyżej. Głębokość robocza ustawiasz i sobie podczas orki korygujesz suwadłem. Jak dojeżdżasz do końca pola wciskasz górny przycisk i podnosi. I zabierasz rękę bo te opuszczanie to nieświadomie kliknięcie dolnego guzika. Mam tak samo jak mówisz. Czasem się wkurzam bo kliknę jakoś tik w rękę pójdzie i na poprzeczniaku pług orze sam 😁😁😁

Opublikowano

Właśnie w tym problem że ja nic nie naciskam trzymam rękę specjalnie na kierownicy...a pługi opadają i to nie powoli tylko jak gruchną to z całym impetem...nie zdarza się to za każdym razem ale na 10 przejazdów raz albo dwa się zdarzy. Był serwis zrobili kalibrację i to samo. Ciągnik na gwarancji tylko aż strach tym specom z serwisu dać go w ręce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v