Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Posiadam od kilku tygodni MF 6180 dynashift z rewersem elektrohudraulicznym (przy kierownicy) otóż problem wygląda tak że w czasie jazdy czasem potrafi się samoczynnie przelaczc rewers mruga i piszczy przy zatrzymaniu przrzelacza na jazdę do tyłu trzeba znowu przełączyć na jazdę do przodu i dopiero jedzie do przodu dzieje się to w różnych momentach zazwyczaj jak jest rozgrzany i czasem jest tak że można przejeździć caly dzien i nic się się dzieje albo jadac nawet kilometr w transporcie i zaczyna piszczeć . z góry dziękuję za odpowiedź postaran się wstawić jakies nagranie jak się to dzieje
Opublikowano

Po pierwsze zmierz prąd ładowania, bo rewers jest bardzo czuły na spadki napięcia. 

 

Druga sprawa to zmierz ile masz na czerwonym przewodzie przy rewersie do tyłu. 

Ale jeśli takie rzeczy dzieją się bez wcześniejszej ingerencji to bardzo możliwe, że zepsuta jest sama manetka. 

Ewentualnie gdzieś przecięty, przerwany kabel przy przesowce. Sprawdź stan instalacji, może robi gdzieś zwarcie. 

Opublikowano

Witajcie,
Problem z 6180MF objawy: mam wciśnięte sprzęgło... przerzucam tylko dzwigienką przód i tył na przemian i objaw szarpnięcie dość mocne jakby zatrybiał jak to zniwelować żeby tak nie szarpał co byłoby objawem? Czy miał ktoś coś podobnego??

Opublikowano
Dnia 26.03.2023 o 15:14, Traktormaniak napisał:

Witajcie,
Problem z 6180MF objawy: mam wciśnięte sprzęgło... przerzucam tylko dzwigienką przód i tył na przemian i objaw szarpnięcie dość mocne jakby zatrybiał jak to zniwelować żeby tak nie szarpał co byłoby objawem? Czy miał ktoś coś podobnego??

Witaj możliwe że pompa hydrauliczna nie jest już najlepszej kondycji sprawdź jeszcze pod kabiną z prawej strony jest akumulator hydrauliczny zobacz czy ma dobre ciśnienie niestety za wiele nie pomogę ponieważ sam dopiero kupiłem 6180 i też mam mały problem a mianowicie jak np. Bronuje pole i dojeżdżam do uwroci zatrzymuje się i wprzekładam rewers(elektrochydrauliczny przy kierownicy) do tyłu to pipczy i migają dwie kontrolki na przemian wtedy muszę znowu dać jazdę w przód podjechać z 1-2 metry i wtedy rewers przełącza się normalnie. Pozdrawiam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v