Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Witam,mam pytanie czy da rade założyć na tył do Zetora 8045 przednie koła od bizona,chodzi mi o to czy pasuje rozstaw szpilek?
    • Przez BARTOLA
      Witam niedawno nabyłem zetora 8145 i mam pytanie odnośnie hałasów z tyłu kabiny czy to jest normalne że na najwyższym biegu tylny most zaczyna wydawać jakieś hasłasy ? , hałas jest wręcz identyczny jak tylnego mostu w c360 ,      Czy w tym modelu zawsze słychać tylny most czy powinno być cicho?  , zlokalizowałem ze najwiecej hałasu przedostaje się przez dźwignie sterowania podnośnikiem , 
      dodam jeszcze ze dźwięk jest najbardziej słyszalny na prostej gdy zjeżdżam z górki to cichnie 
    • Przez adamuss666
      Kupię konsole nowy typ do zetora 8045
    • Przez tymtus
      Witam. Mam problem, z zetorkiem, wom 6 tarczkowy, tarczki i przekładki nowe. Dzisiaj podczas prasowania wom się uślizgnął, prasa się zatrzymała, dodałem gazu, prasa ruszyła, ale wom nie chce się rozłączyć, rodzielacz podaje olej prawidłowo, raz płynie jednym przewodem, raz drugim. Co się mogło stać? 
    • Przez vailus
      Witam. Miałem problem z nie działającym womem w zetorze 8045. Po części go rozwiązałem. Zaczynając od samego początku to cisnienie sprawdzone i dobre, tylne sprzęgło wom zostało zregenerowane. Po założeniu mimo wszystko nie obracał pod obciążeniem, ale hamulec wom trzymał. Z głupoty postanowiłem zamienić miejscami rurki odpowiedzialne za podawanie oleju z tyłu przy womie. Sprawa wygląda teraz następująco. Wom pod obciążeniem działa już, ale stracił się hamulec wom. Przyczyną pewnie może być nawet pierdoła typu zagięta rurka która nie podaje ciśnienia teraz odpowiedniego. Aczkolwiek zapewne może się to zmienić gdy olej w układzie osiągnie temperaturę optymalna. Moje pytanie brzmi następująco. Co może być przyczyną takiego obrotu sprawy poza wspomniana wcześniej rurka od strony mechanicznej? I najważniejsze, czy mogę teraz tak jeździć i używać walka do pracy z wożeniem obornika? Będę jechał i żeby włączyć go to będę gasił ciągnik, włączał dźwignią pod siedzeniem na pozycję pracy i będę odpalał ciągnik na włączonym wałku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v