Skocz do zawartości

Czujnik przy przystawce przedniego napędu Oraz kostka od przedniej wycieraczki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pytanko chodzi o czujnik przy przystawce przedniego napędu. Gdzie on powinien być podłączony jeden kabel jest do masy a drugi leży w kabinie nigdzie nie podpięty. Ciągnik renault 110 54 wersja mechaniczna. Oraz czy ktoś mógł by poratować zdjęciem jak powinna być podpięta ta kostka od przedniej wycieraczki. Z góry dziękuję 

IMG_20210109_163253.jpg

IMG_20210114_091057.jpg

Opublikowano (edytowane)
Dnia 14.01.2021 o 23:48, witejus napisał:

ten czujnik najpewniej sygnalizuje załączenie napędu ,ktoś pewnie dorobił kontrolkę bo wygląda na czujnik ciśnienia oleju

Wszystko ok , tylko nie jest tak że ciśnienie napęd rozłącza ?  🤔 , przynamniej w 160/94 tak włanie jest

Edytowane przez Andrz_
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, bolek1521 napisał:

Tylko właśnie takowej kontrolki nigdzie w ciągniku nie ma poniżej zamieszczam zdjęcie z wszystkimi kontrolkami 

IMG_20210110_092708.jpg

bo niema osobnej kontrolki włączonego napędu,kontrolka jest we włączniku

 

8 godzin temu, Andrz_ napisał:

Wszystko ok , tylko nie jest tak że ciśnienie napęd rozłącza  🤔 , przynamniej w 160/94 tak włanie jest

nie wiem jak jest w 160/94 i nie o tym temat tylko w 110,120-54 napęd załącza brak ciśnienia a ciśnienie napęd rozłącza

Edytowane przez witejus
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, witejus napisał:

bo niema osobnej kontrolki włączonego napędu,kontrolka jest we włączniku

Czyli ten kable musi być podpięty pod włącznik od włącznika napędu? 

 

Edytowane przez bolek1521
Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, bolek1521 napisał:

włącznik od włącznika

ciekawa konstrukcja😂,nie wiem gdzie te kable (ten czarny i niebieski?) mają być podpięte bo to jakaś domorosła konstrukcja ,u mnie elektrozawór od przedniego napędu jest w całkiem innym miejscu ,na skrzyni biegów ,w bloku elektrozaworów ,poza tym do wyłącznika dochodzi o ile pamiętam 4 lub więcej kabli.A poza tym to nie jest elektrozawór bo on tak wygląda https://www.bima.pl/pl/p/ELEKTROZAWOR-PRZEDNIEGO-NAPEDU-RENAULT-ORYGINAL-NOWY/876

Edytowane przez witejus
Opublikowano

przeszkadza ci w czymś? uruchom go dołóż kontrolkę przed oczami i będziesz wiedział kiedy jest załączony napęd,zdarzało mi się jechać z napędem po asfalcie a to nie jest dobre dla całego układu napędowego

Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, witejus napisał:

nie wiem jak jest w 160/94 i nie o tym temat tylko w 110,120-54 napęd załącza brak ciśnienia a ciśnienie napęd rozłącza

Napisałeś dokładnie to samo co ja tylko innymi słowami , nie wiem po co to mędrkowanie  i co chciałeś sobie udowodnić

Edytowane przez Andrz_
Opublikowano (edytowane)

Poprawiłem Panie Profesorze .  Rzeczywiście brakowało znaku zapytania  i  wynikało z tego  coś zupełnie odwrotnego . Pan to piszesz poprawną polszczyzną 👌 😁🤣   
 Ja za cytowanie poprzedniego posta  dostałem  punkt karny , ale każdy wie że na AF są równi i równiejsi ,  taka pseudo-śmietanka 🥵

Edytowane przez Andrz_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v