Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Interesuje mnie ciągnik Deutz-Fahr 6155 czyli najmniejszy 6-cylindrowy model DF'a, lecz nie wiem jak stoi ze spalaniem oraz wytrzymałością i właśnie takie są pytania jak spalanie oraz wytrzymałość.

Chodź na stronie Deutz'a jest promocja na ciągnik 6130 czyli  4 cylindry i 135km z miękką osią, klimatyzacja, monitor pokładowy i wiele więcej za 290tys netto. Wydaje się to bardzo dobrą ofertą ze względu na wyposażenie.

PS. na 6155 jest promocja rocznikowa 305tys z wyposazeniem: miękka oś, przedni tuz, amortyzowana kabina, zaczep auto, panel infocentre, kabina Maxivison i inne duperele.

Tylko jeśli ktoś wie proszę o odpowiedz, co tojest Kabina maxivison oraz panel infocentre? Oraz czy to .4 w nazwie modelu coś zmienia?

Jak myślicie która oferta lepsza trochę bardziej przekonuje mnie 6155.4 ale chce tez was zapytac o opinie. Ceny netto.

Za wszystkie odpowiedzi dziękuje. 

 

 

Opublikowano
7 godzin temu, AndrzejRo napisał:

napisz jakiej wielkości masz gospodarlę ile szt inwentarza i jakiego co uprawiasz ,byc może ze to td traktory beda nieodpowiednio dobrane do specyfiki twego gospodarstwa

Witam. To piszę ja LuxorPL tylko że się przez przypadek wylogowałem :(

Wielkość gospodarstwa 100ha łąki i pola uprawne

Zwierzęta: Konie 7 sztuk klaczy dorosłych, krowy 5 sztuk zachowawcze lecz za tydzień jade po 10 krów również dotacyjnych więc w sumie 15 sztuk. Chodź chciałbym przemienić gospodarstwo na produkcję: Kóz burskich, trzody chlewnej oraz królików.

Uprawiamy Owies, Zyto, pszenżyto, łubin/groch oraz siejemy żyto z wyką na kiszonkę.

ciągnik chodził by z pługiem, talerzówką 3m, prasa Sipma 1235PS, gruber 2,8m. Klasa ziemi słaba bo 5-4a klasa, więc myślę że że ten 6155.4 chodził by z pługiem 6 zagonówką a ten 6130 z 5 zagonówką, a z tamtymi maszynynami poradziły by sobie na spokojnie obydwa.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v