Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozbiega  się o ten zawór niebieski eltroniczno pneumatyczny z którego ulatuje non stop powietrze ktoś może wie jakie ma numery i gdzie zamówić? Mój serwis nie ma w katalogu i tyle więc pytanie czym to steruje i czy w ostateczności go wyrzucić i jak obejść?

received_819123431995506.jpeg

received_208533924177494.jpeg

received_459084208822184.jpeg

Opublikowano

Nie wiem czy mają ale powinni pomóc.Chociażby jakiś zamiennik. Masz tam narysowany schemat, zrób fotkę, oni powinni się na tym znać. Może jakiś zamiennik albo co.... proponuje gadać przez telefon bo pisanie czasem mija się z celem. 

Opublikowano (edytowane)

To jest zawór 4/2 rzadko używany przez co nie będzie tani.

Tu jest to samo tylko w nowszym wydaniu https://allegro.pl/oferta/zawor-elektromagnetyczny-4-2-5728400410-9972604576

A tu coś na zamianę https://allegro.pl/oferta/ng06-4-2-zawor-wielodrozny-d-12v-granit-9471694079

edit: Pomyłka, ten drugi to hydrauliczny więc pozostaje Ci tylko ten oryginales.

Edytowane przez mikad
  • Thanks 1
Opublikowano

Dzięki mikad nie miałem nr teraz sprawa prosta, orientujesz się może za co jest odpowiedzialny i ustawienie 0 1  na nim? Rozumiem że ten nowy bez problemu podmienie w miejsce starego gdyż w starym są nakręcane filterki jakby

Opublikowano

Ta żółta mała wajcha to ręczne przestawianie zaworu, nie wiem za co ten zawór jest odpowiedzialny w Twoim układzie. Ta seria ciągników przychodziła goła z usa a dopiero dilerzy montowali dodatkowe wyposażenie które chciał klient więc często układy pneumatyczne mocno się różnią i dlatego też nie ma tego w katalogu. Te niby filtry to tłumiki którymi wylatuje powietrze po zakończonym cyklu, jednocześnie pełnią rolę filterków aby kurz nie dostawał się do zaworu, powinno wszystko pasować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v