Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich czytelników. Przychodzę do was z prośbą a mianowicie czy jest ktoś w stanie rozkodować te błędy oraz podać ich wytłumaczenie. Chodzi o ciągnik Fendt Favorit 926 vario rok 2001. 

A oto lista błędów:

0.1.54

A.1.24

A.1.4B

A.1.2B

A.1.44

A.1.14

A.1.1A

A.1.D6

1.2.CA

1.2.18

1.2.A9

1.2.B4

1.2.1A

4.1.50

 

Z góry dziękuję za każdą pomocną informacje. Pozdrawiam Maciej.

spacer.png

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MaciejBJG
      Witam. Mam problem z niedziałającą regulacją kierownicy w fendt 926 2001r. Wymieniłem pompkę na nowy typ z odpowietrzeniem, niestety nadal nie działa. Zalałem ją gęstym płynem hydraulicznym, odpowietrzyłem (chyba poprawnie). Podobno położenie kierownicy podczas wlewania oleju ma znaczenie ponieważ w jednym wchodzi więcej oleju a w innym mniej. Proszę o pomoc.
    • Przez kubak
      Witam, posiadam Fendta 924 Vario z 2000r, potrzebowałbym do niego instrukcje obsługi, katalogi czesci, katalogi napraw, kody błedów itp. Posiada ktoś takie rzeczy lub wie kto takie ma? Pozdrawiam!
    • Przez Riczi198812
      Witam mam takie pytanko jak zmienić mile na kilometry w fendt  930 2005 rok na monitorze po prawej pokazuje mi kilometry A na tym na wprost mile tam gdzie obrotomierz
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Będąc ostatnio u znajomego zobaczyłem że sciągnał z Francji ww model Fendta. Ciagnik jest w jako takim stanie, mowi że komputer jakiś błąd pokazuje ale to idzie łatwo naprawić.
      Cena jaką żąda to 70,000zł Oponki 80%, zdjęć nie mam, przedni WOM, TUZ i przednia hydraulika, amortyzowany przod oraz kabina, nowy fotel GRAMMER, przecieków nie widać było ciagnik obecnie stoi ze wzgledu na ten blad w komputerze...
      Moje pytanie brzmi: czy ktos ma taki ciagnik i moze cos wiecej o nim powiedziec? Na co zwrocic uwagę? Co najszybciej siada? Jak sprawuje się VARIO i czy wymaga jakiegos innego, specjalnego traktowania niż to w nowych 900tkach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v