Skocz do zawartości

Pilne! Średnica wału wytrząsaczy John Deere W440


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie Panowie. Mam pilną prośbę do Was. Zasadniczo to do posiadaczy kombajnów John Deere w440 dokładnie. Pękł mi wał wytrząsaczy w modelu Deutz-Fahr 5545h. Jest to łudząco podobny model do odpowiednika John Deere w440. Zasadniczo, to oba te modele razem są budowane na licencji Sampo Roselnew. Do rzeczy. Znalazłem ten wał w serwisie John Deere i chciałem się upewnić, czy faktycznie to ten sam wał. Chodzi mi o średnicę wału i długości przybliżoną. Wał pierwszy, napędowy. Długość może być mierzona wewnątrz kombajnu. U mnie jest to średnica 35mm i długości wewnątrz kombajnu około 134cm. Byłbym bardzo wdzięczny, z racji, że maszyna póki co stoi i czeka na części. Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

Problem w tym, że serwis nie ma możliwości sprawdzenia wymiaru, ze względu na to, że fizyczne nie mają go na stanie. Dopiero z Niemiec mają możliwość go sprowadzić, ale wtedy muszę go zakupić. I jak nie będzie pasował, to poprostu będę w plecy 2500. Dlatego też, szukam użytkownika W440, bo to taka sama konstrukcja jak mojego Deutza. Wszystko na jedno kopyto można powiedzieć robione. Kilka pierdołami wiadomo się różnią, jednak głównie podzespoły są identyczne patrzących na nie i porównując parametry ich. Co do wykorbień, to wydaję mi się, że będą takie same. 

Opublikowano

To masz na panewkach drewnianych , do mojego wał ok.1500-2000  zł. Z normalnymi łożyskami (kulkowymi) pytałem , to  7600 zł netto szt . ale to było prze euro 3,2 zł . Ps. Numery katalogowe DF/Sampo , a te w JD są inne ?

Opublikowano

Tak, zgadza się. Mam na drewnie. Nawet dziś jedną panewkę dorabiałem, bo podczas tej awarii jedna gdzieś wyleciała z plewami i leży pewnie pod pokosem. Szukałem jej, jednak nie znalazłem. Co do numerów, to DF/Sampo to samo z tego co zauważyłem. W John Deere inne są numery.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v