Zaloguj się, aby obserwować  
artur123456789

deutz fahr 2385

Polecane posty

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez sly
      Czy miał ktoś do czynienia z zatrzaskiem do skrzyni biegów o gwincie M18, oryginalne są na gwincie M16 ale ja 1 mam chyba jakiś od innego ciągnika i nie mogę znaleźć nic takiego w sklepie, chociaż w jednym sprzedawca powiedział że spotkał się z czymś takim
    • Przez Jacek3p
      Witam panowie proszę o pomoc mam taki problem że na zajacu ciężko wchodzą biegi i skrzynia hamuje więc wyregulowalem taśmę wyjąłem sprezyne wkrecilem śrubę do końca i wkrecilem o 1.5 i po odpaleniu i sprawdzeniu na zolwiu jest ok a na zajacu nie może silnik uciagnac dusi się normalnie na postoju a i jak wyjąłem sprezyne to z pod tego co jest w środku bardzo szybko wyciekal olej czy tak ma być i co zrobić z tą taśmą i czy ta sprezyne tak ciężko jest wkręcić bo ja używałem dłuższych srub żeby to ściągnąć bardzo proszę o odpowiedz i z góry dziękuję :)
    • Przez Paweł1111
      witam wszystkich chciałbym się dowiedzieć jak zdemontować całkowicie wzmacniacz momentu obrotowego jak odpiąć wszystko żeby nie było ubytku ciśnienia oleju nie używam go więc chciałem się go pozbyć ciągniczek chodzi tylko i wyłącznie z turem także nie potrzebne mi jest coś takiego to tylko przeszkadza w używaniu przedniego napędu
    • Przez siwykn2
      Witam mam zetora 7245 i od jakiegoś czasu występuje dziwny problem chyba ze skrzynią.  Przy cofaniu po przejechaniu kilku,  niekiedy kilkunastu metrów słychać huk nie potrafiłem stwierdzić skąd więc przy wymianie sprzęgła rozebralem skrzynie. Ale nie widać żeby tam cokolwiek było nie tak . Dodatkowo jeśli zepnę napędy że ciągnie też przód to problem nie występuje.  Może ma ktoś jakiś pomysł co może być problemem?
    • Gość
      Przez Gość
      witam, z ZTSa po rozgrzaniu robi mi się automat i przedni napęd traci na funkcjonalności a mianowicie ciągnik jak popracuje to sam sobie z zająca na żółwia przełącza poniżej 1000obr/min jak dodaje gazu to z powrotem włącza się zając i dodatkowo przedni napęd się rozłąćza przy obciążeniu i niższych obrotach, i jak włączę WOM na niezależny to kręci się bez włączenia tej dźwigni przy kierownicy. czy to głównym winowajcą jest ROZDZIELACZ wzmacniacza momentu ten pod podłogą??? chciałbym się upewnić. ciągnik ma wszystkie nowe pompy, przystawka od napędu jest zregenerowana, nowa mikropompa, nowa taśma od wzmacniacza, zmienione pierścienie na siłowniczku włączającym żółwia. pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj