Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

Model Case Magnum 7000 jest ogólnie bardzo udaną konstrukcją. Jak się trafi w dobrym stanie to bierz. 20tyś. godzin to dla niego nic a ogólnie to standardowo nie patrz na przebieg tylko na stan jak przy zakupie każdego używanego sprzętu. Dobrze sprawdź skrzynię czy biegi lekko wchodzą na zimnym i ciepłym, czy nie przeskakują o dwa(same parzyste lub nieparzyste). Posprawdzaj czy wszystkie czujniki popodpinane są(chociaż te ważniejsze) bo w tym ciągniku sporo czujników przy odpięciu daje sygnał ok do sterownika. Powinno to wyjść przy teście kontrolek przy starcie. Części podstawowe są tanie(pompa niecałe wody 300zł) ale te rzadziej zmieniane to masakra(sworzeń zwrotnicy jeden 3000zł) ale to standard przy zachodnich ciągnikach. Większość silnikowych części jest raczej tania bo ten silnik był popularny w wielu koparkach i ładowarkach i są zamienniki bez problemu a i orginały niedrogie. Spalanie OK. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z swojego egzemplarza i polecam. Jak masz konkretne pytanie to pisz.

 

Opublikowano
szymong1234 napisał:

Witam. Model Case Magnum 7000 jest ogólnie bardzo udaną konstrukcją. Jak się trafi w dobrym stanie to bierz. 20tyś. godzin to dla niego nic a ogólnie to standardowo nie patrz na przebieg tylko na stan jak przy zakupie każdego używanego sprzętu. Dobrze sprawdź skrzynię czy biegi lekko wchodzą na zimnym i ciepłym, czy nie przeskakują o dwa(same parzyste lub nieparzyste). Posprawdzaj czy wszystkie czujniki popodpinane są(chociaż te ważniejsze) bo w tym ciągniku sporo czujników przy odpięciu daje sygnał ok do sterownika. Powinno to wyjść przy teście kontrolek przy starcie. Części podstawowe są tanie(pompa niecałe wody 300zł) ale te rzadziej zmieniane to masakra(sworzeń zwrotnicy jeden 3000zł) ale to standard przy zachodnich ciągnikach. Większość silnikowych części jest raczej tania bo ten silnik był popularny w wielu koparkach i ładowarkach i są zamienniki bez problemu a i orginały niedrogie. Spalanie OK. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z swojego egzemplarza i polecam. Jak masz konkretne pytanie to pisz. dzięki za tyle informacji, lecz niestety muszę zakupić inne rzeczy w tym roku więc case odpada, ale może po następnym sezonie się poglądam za takim, a wiesz może jeszcze kolego jaka masa tego bydlaka wynosi?

Opublikowano

Witam czy powie mi ktoś gdzie mogę kupić chłodnice intercoolera do case  7250  i jak jest zamontowana bo chciał bym dołożyć mojemu 7210 aby zwiększyć mu mocy trochę. Nie mogę nigdzie znaleźć aby kupić jakąś urzywke a może od czegoś innego można by było założyć? 

Opublikowano

Nie wiem ile ci mocy potrzeba ale dopiero 7240 ma intercooler czyli do modelu 7230 jest bez a on ma ponad 200KM. Możesz śmiało sama dawkę paliwa podkręcić i uzyskasz spory przyrost mocy w granicy +50KM. Do założenia intercoolera oryginalnego sporo gratów trzeba i o nowe może być ciężko w Polsce no chyba że jakiś używany silnik znajdziesz i ktoś zestaw odsprzeda. Co do przeróbce dołożenia intercoolera z innego typu silnika za bardzo się nie wypowiem bo nigdy tego nie robiłem.

Poniżej linki do samego intercoolera:

https://www.tractorpartsasap.com/engine-aftercooler-used-case-ih-3924732-445285.html

https://www.amazon.com/All-States-Parts-S-P/dp/B08JQR2W7V

https://avspare.com/catalog/case/62839/55907/752943/

 

 

Opublikowano

A powiesz mi te dwie cienkie rórki to do czego podłączenie jest ten groby otwór to od turbiny a te z boku i od dołu do czego ja przykręcić ?  Może może masz zdjęcie jak to fabrycznie wygląda zamontowanie? Mój case 7210 ma koło 180koni i chciałem mu zwiększyć mocy żeby miał z 210. To jak bym pompę oddał do warsztatu gdzie naprawiają pompy oni mi ją podkręca, będą wiedzieć ile żeby nie przedobrzyć? 

Opublikowano

Nie wiem do czego te rurki są. Może wodą chłodzone powietrze ale to trochę sensu nie ma bo woda około 90 stopni to tylko jeszcze podgrzeje. Ja mam 7130 a on nie ma intercooler-a więc zdjęć żadnych nie mam. Ja dawkę sam podkręcałem na wyczucie. Na pompie są dwie śruby regulacyjne. Jedną od regulacji wolnych obrotów a druga od dawki.  Ja podkręcałem po pół obrotu, pisałem to na kartce  ile obrotów i jeździłem w ciężkiej robocie(gruber) obserwując co się dzieje. Jak w złą stronę podkręcisz to moc spadnie i od razu wyczujesz to. A jak w dobrą to poczujesz moc. Jak przedobrzysz to zacznie mocniej dymić i się może grzać. 

Robiłem to sam bo żaden pompiaż w okolicy nie chciał się tego podjąć a pytałem kilku. Jeden tylko powiedział że nie powinno nic się stać i o tym że dymić może bardziej i to oznak zwiększonej dawki. 

Możesz spróbować to zrobić tylko spisz ile obrotów zrobiłeś to w tedy zawsze możesz wrzucić.

Opublikowano

Witam powiecie mi czy można kupić poszczególne części wieszaka podnośnika w case seri 7200 czy trzeba kupić cały a to koszt ok 1000zl bo wszędzie całe wieszaki są potrzebuje części z gwintem i widełkami cała gore 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 28.03.2021 o 20:39, szymong1234 napisał:

Nie wiem do czego te rurki są. Może wodą chłodzone powietrze ale to trochę sensu nie ma bo woda około 90 stopni to tylko jeszcze podgrzeje. Ja mam 7130 a on nie ma intercooler-a więc zdjęć żadnych nie mam. Ja dawkę sam podkręcałem na wyczucie. Na pompie są dwie śruby regulacyjne. Jedną od regulacji wolnych obrotów a druga od dawki.  Ja podkręcałem po pół obrotu, pisałem to na kartce  ile obrotów i jeździłem w ciężkiej robocie(gruber) obserwując co się dzieje. Jak w złą stronę podkręcisz to moc spadnie i od razu wyczujesz to. A jak w dobrą to poczujesz moc. Jak przedobrzysz to zacznie mocniej dymić i się może grzać. 

Robiłem to sam bo żaden pompiaż w okolicy nie chciał się tego podjąć a pytałem kilku. Jeden tylko powiedział że nie powinno nic się stać i o tym że dymić może bardziej i to oznak zwiększonej dawki. 

Możesz spróbować to zrobić tylko spisz ile obrotów zrobiłeś to w tedy zawsze możesz wrzucić.

Małe sprostowanie. Byłem w błędzie z tą pompą i wprowadziłem kilka osób w błąd. Podkręcenie dawki paliwa nie odbywa się jedną z dwóch śrub na pompie a śrubą schowaną pod deklem poniżej tych dwóch śrub. Im bardziej wkręcisz śrubę tym większa dawka. Ja dałem 1.5 obrotu i dopiero teraz czuję prawdziwą moc Magnum. Poniżej zdjęcie tego dekielka.

Pozdrawiam.

 

IMG_20210430_112750.jpg

Edytowane przez szymong1234
Opublikowano

Witam mam pytanie w moim case 7210 są jak by dwa walki wom z tyłu ten co jest wyżej jest wielo frezowy a ten niżej to taka róra. Chciał bym się spytać to te modele nie miały wałka normalnego? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
    • Przez Tomaszek86
      Witam pacjent Case 685xl  przy zimnym silniku ciężkie odpalanie długo kręci temperatura -2 co może być przyczyną 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v