Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF 255
Leszektl    0

Witam

 

Potrzebna mi rurka idąca od pompy hydraulicznej do rozdzielacza (Przewód Pionowy), ma ona długość około 40-45 cm, na niej jest podkładka i taka plastikowa spirala. Obdzwoniliśmy z ojcem już wszystkie agromy, agromixy itp w naszej okolicy i nikt nie ma takiej części. Czas goni ze zwożeniem bal a nam pompa nie podnosi. Liczę na pomoc

 

Nr katalogowy: 1896119M1

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kyristo    0

Kupowałem ją jakiś miesiąc temu w Lublinie na Mełgiewskiej. Kazali mi ją wymienic bo była lekko podgięta no i z dwudziestokilkuletnich oringów niewiele zostało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszektl    0

Kyristo a ta rurka była kompletna czy to sama rurka bez tych uszczelek i podkładek :?: Bo mi głównie na tych uszczelkach i podkładkach zależy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wienio1234    0

Witam nie chce otwierać nowego tematu więc się podepnę po dolaniu oleju przekładniowego zaczoł wyciekac olej z tylnego mostu a konkretnie tam gdzie wychodzi cięgno hamulca mam pytanko jesli ktoś to rozbierał gdzie są uszczelnienia czy w moście czy na tym cięgnie od hamulca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wienio1234    0

Witam i zmów problemy z moim mf 255 poszła uszczelka pod głowicą,głowice zamierzam splanować a jak zalełem w głowicy wydech ropą puściła się ropa po ok 1 sekundzie z zaworów wydechowych a ssące po ok 2 sekundach pojawiła się ropa z zaworów ssących i tu moje pytanko czy powinienem doć do regeneracji głowice czy składać i jezdzić proszę o odpowiedz bo trzeba siać a sprzęt zepsuty.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6

:blink: kolego jeżeli zalałeś gniazda z zaworami ropą i po paru sekundach pojawiła się z drugiej strony, to ewidentnie masz powypalane gniazda zaworowe, szczelne gniazdo z dobrze dotartym zaworem i zalane naftą a nie ropą trzyma co najmniej 8 godz. Rozumiem że jest akurat szczyt prac wiosennych, ale awarie zdarzają się podczas intensywnej eksploatacji, a nie jak sprzęt stoi w garażu. Teraz jedynie lekko dotrzeć zawory co nie zajmie zbyt wiele cennego dziś czasu, zakładać głowice i w pole :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×