Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , pod koniec ostatniego sezonu zaczął mi pukać kosz sitowy w kombajnie jd 1075 , w punkcie krytycznym kiedy kosz górny i dolny schodzą się w swoją stronę na końcu jeden puka o drugi z jednej strony. Tak jakby Górny kosz obwiesił się lekko z jednej strony. Dodam że puka tylko na max obrotach, jak dam gaz do połowy albo trochę dalej wszystko jest ok, jak dam max obroty zaczyna pukać. Trochę nieprofesjonalnym sposobem pod wieszak górnego kosza z tej obwieszonej strony wstawiłem płaskownik 5mm aby go podnieść i wszystko wróciło do normy i przestało pukać. A więc gdzie Górny kosz mógł się obwiesić ? na gumach czy coś pękło ? macie jakieś sugestie? Dzięki za odpowiedzi.
Opublikowano

W tych maszynach to standard! Wymień gumy mógł również pęknąć wałek podsiewacza z jednej strony. Guma w zamienniku  wytrzymuje ok 3-5 lat. Jeżeli tak pojedziesz to zgubisz sita, czy w twoim jest z tyłu kosza jest taki wspornik? Bo w 4 klawiszowych nie było i też się cuda działy.

Opublikowano

Gumy wymieniałem przed sezonem 2019 wszystkie , nawet te na walku podsiewacza z przodu. Nie zamierzam tak jechać , dlatego ten temat ;) Za niedługo zabieram się za szykowanie kombajnu do żniw i będę jak co roku wywalał sita i muszę zobaczyć co tam się dzieje. Masz jakieś sugestie jeszcze ? Kosze nim 3 sezony już i co roku robię przegląd dosyć gruntowny i elegancko idzie bez awarii , tylko ten kosz nieszczęsny. Dzięki za odpowiedź.

Opublikowano

Jeżeli gumy są nowe i już puka to możliwe że są słabej jakości lub źle dobrane. Zawsze zamawiam wg nr w katalogu a gumy kupuje najlepszy zamiennik z ja gąska. Wyciagniesz sita to obejrzysz czy coś nie pękło. Ja jadę 965 13lat i od początku mi pukał dopiero po 3 latach doszłem do ładu. Ale sita się rozleciały i kosz się urwał i wałek pęk. Ważne żeby przy składaniu ustawić mimosrody na środku ruchu. 

Opublikowano

Co jeszcze ciekawe , jak go kupiłem to miał luz na gumach a nie pukał , w tej chwili może gumy się trochę wyrobiły ale luzu nie czuje a puka, może rzeczywiście ten wałek pękł. Mimo wszystko rozbiore wszystko złoże spowrotem na nowych gumach i musi być dobrze , cudów tam nie ma

  • Haha 1
Opublikowano

Odświeżam temat. Wałek cały , gumy wymieniłem wszystkie i nadal puka , w tej chwili na wolnych obrotach nie puka ale na pełnych obrotach już puka , coś jest nie tak, macie jakieś sugestie ? Zauważyłem jak by Górny kosz sitowy był z prawej strony około 1cm nizej jak z lewej , czy to może być problem ? gdzie szukać przyczyny ?

Opublikowano
Dnia 16.05.2020 o 11:04, adamo2250 napisał:

Jeżeli gumy są nowe i już puka to możliwe że są słabej jakości lub źle dobrane. Zawsze zamawiam wg nr w katalogu a gumy kupuje najlepszy zamiennik z ja gąska. Wyciagniesz sita to obejrzysz czy coś nie pękło. Ja jadę 965 13lat i od początku mi pukał dopiero po 3 latach doszłem do ładu. Ale sita się rozleciały i kosz się urwał i wałek pęk. Ważne żeby przy składaniu ustawić mimosrody na środku ruchu. 

Przez 3 lata kosiłes  z pukaniem ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v