Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam mam pytanie do tych co posiadają ussusa 1614  z 1999roku i starsze model eksportowy do finlandi z pomaranczowym maską i kabiną mam tak iciagnik i mam pytanie jaki chebel do wyłaczenia prądu tam kupic z tego ci widzę to prze pedałe sprzęgła w ciągniku jest taka małą rurka wystaje i do środka jest dziura i jak tam włożulem śrubokręt i przekręciłem tyo prąd wyłaczyło i jaki mam tak przełaćznik kupić niw iwem chebel jaki?? wszystkie które są w sklepach to są jakieś dziwne z dwoma bolcami na końcu i nie pasują tam więc nie wiem każdy wyłacznik chebel w sklepie jak jest niby do ursusa ale nie pasuje do mnie jakis pomyśł czy tylko jakiś kluczyk tam był orginalnie?

Edytowane przez Mateusz100
Opublikowano

No masz racę podobny na zenox widzę właśnie i chyba kupię 12\24v idealny w zasadzie to ten kluczyk tylko potrzebny mi jest bo nie wiem gdzie się podziuał zgubił sie kiedyś i nie mam jak tego wyłącznika wyłączyć ani włączyć dzieki wielki pozdrawiam

Opublikowano

No myślałem nad tym ale nie wiem jak to zroi jak to tam zgiąć podgiąć nie wiem jak wygląda ten orginalny kluczyk jaką ma tą końcukwę co on tam ma takiego ze przekręcą to w środku nie wiem truydno te kilka złotych to tam kupię nowy cały włacznik.

Opublikowano (edytowane)

W środku tego gniazda masz na środku taką przegrodę i na kluczyki jest nacięcie które wchodzi w to i pozwala przekręcać. Jak chcesz to mogę jutro podesłać ci wymiary jak wygląda ten kluczyk 

u mnie to wygląda tak

20200515_150359.jpg

20200515_150354.jpg

Edytowane przez Rafi1010
Zmiana tekstu
Opublikowano

To ogólnie tak ten kluczyk ma grubość 8 mm. Od końca z rowkiem do zgiecia jest 3 cm. 

To nacięcie ma głębokość 6 mm i szerokość 3 mm.

Długość całości i to zgięcie to już może być Twój wymysł ważne aby nacięcie się zgadzało

20200516_124240.jpg

20200516_124158.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524
    • Przez 60tka
      Witam mam problem z 60tką zacznijmy od początku. Czyściłem filtry powietrza razem z miską w filtrze ropą i pod moją nieuwagę ojciec wlał tą brudną ropę do baku i ciągnik od tego czasu zaczął przerywać. Wymieniłem filtry palowa na nowe stare paliwo spuściłem i płukałem bak odstojnik czysty paliwo dochodzi nie ma nieszczelnosci pompka zasilająca sprawna słychać przelew. Zdejmowałem wąż od filtra powietrza nic sie nie zmieniło zalałem srodek do czyszczenia wtrysków i poprawilo sie ale to nie było jeszcze to dałem ciągnik do mechanika mechanik zdemontował pompę wyczyścił ją w środku i wymienił jakąś sprężynę bo była pęknięta nie wiem jaką ciągnik przestał przerywać ale nadal gaśnie gdy chce sie ruszyć na jałowych obrotach np. Przy ruszeniu z 2 qlbo 3 ciągnik przygaśnie a na 4 potrafi zgasnąć. Ma moc nie przerywa tylko jakby od dołu go dławi a poniżej 800obr strasznie nie równo chodzi co myślicie to pompa do regeneracji czy wtryski do regulacji lub końcówki do wymiany 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v