Skocz do zawartości

Renault ares 550 rx problem z niskim cisnieniem sprzegła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mój problem polega z brakiem cisnienia na sprzegle zmiezylem przed rozdzielaczem jest 17bar ale to jeszcze sprawdzę czy sie nie zmieniło coś nastepnie wpiolem się na górną rurkę koło górnego elektrozaworu cisnienia brak brak prądu na kostce szukałem idac od kostki  jakis czujnik gdzie wchodzi kostka przeczyscilem i nic potem jest drugi jakiś wiekszy czujnik kostkę przeczyscilem do tego czujnika dochodzi prąd spialem na krótko ale nic nie dalo podpiołem prąd pod elektrozawor z akumulatora i ciśnienie się pojawiło około10bar i biegi zaczely wchodzić bez oporu bo wczodzily ciężko i traktor nie wysprzeglal do końca jak by sprzeglo ciągnęło caly czas to pewno przez brak cisnienia podpiolem manometr pod gniazdo diagnostyczne i tak cisnienia brak po wciskaniu sprzegła do polowy może trochę za to cisnienie rosnie do 20bar wciskajac do konca spada do 6bar a puszczajac sprzegło to w połowie znowu rosnie do 20bar puszczając całkiem spada do zera macie jakieś pomysły co to jest za przyczyna 

Opublikowano

Witam nie rewers mechaniczny mam i takie sprzegło kak na zdjeciu 

IMG_20200423_110905.jpg

Na tym rozdzielaczu te dwa elektrozawory to są od połówek ?? Na tej górnej rurce powinno być ciśnienie czy to powrót jest? 

received_2459893024284538.jpeg

Opublikowano

Jak na filmie przed rozdzielaczem 17 bar i teraz ten rozdzielacz z niego górna rurka to zasilanie kosza polbiegow ta krótka z tyłu od sprzęgła zając czy tak dobrze myślę i te elektrozawory puszczaja ciśnienie na sprzęgła dobrze rozumuje 

To jest ta rurka z tyłu rozdzielacza ona po mojemu idzie do sprzęgła głównego czy tak? Bo po mojemu brak napiecia na elektrozaworze górnym kiedy napiecie tam powinno się pojawic tak jak na gornej jak i na dolnej cewce??

IMG_20200424_144324.jpg

Opublikowano

Wpiołem manometr w wykreconą zaślepke elektrozaworu dolnego cisnienia to 1ka 17bar 2ka 17bar 3zero 4zero ściągnięte wtyczki elektrozaworów 4ka zero wpiołem sie w drugą zaślepke elektrozaworu górnego cisnienia 1ka 17bar 2ka zero 3ka 17bar 4zero dodam ze po przekreceniu kluczyka świeci się kontrolka żółta akumulatora ze strzałka i na malym wyswietlaczu 4półbieg 

IMG_20200425_204926.jpg

Opublikowano
2 godziny temu, mariusz(ZDUN) napisał:

Bez urazyale widać ze niemasz o tym pojęcia nic nie zrobisz bo wszystko co wymyśliłeś jest błedne

No próbuje metodami prób i błędów bo nikt nie powie weź wepnij tu sprawdz to i to sprawdz napięcie na wtyczce tej i tej wystarczy doradzić i chcieć pomóc 

  • Like 1
Opublikowano

No więc ciagnik renault ares 550rx rewers mechaniczny ciężko wchodzi rewers  na neutral biegi wchodzą dobrze a jak rewers przód lub tył biegi też ciężko wchodzą jak by nie wysprzeglał do końca sprawdzam pompkę sprzęgła bo myślę że coś jest z nią nie tak idą do niej 3przewody dwa na górę i jeden z tyłu zdjęcie licząc od góry 1szy przewód jest w nim ciśnienie 17bar drugi przewód myślę że to powrót 3ci z tyłu to wyjście ciśnienia z pompki on wchodzi za zbiornikiem do skrzyni odkreciłem go i na nim wpiołem manometr i zawór do odpowietrzenia pompki żeby sprawdzić jakie ciśnienie wychodzi z pompki i czy trzyma ale co się okazuje pedał chodzi luźno bez oporu co się dzieje z tym ciśnieniem w pompce zasilanie dochodzi powrót  i ten przewód z tyłu odkreciłem nic nie leci czy pomka do wymiany???

1588230617070-1219467177.jpg

Opublikowano

Wyjalem pompek rozebrałem był zaciety zaworek założyłem i teraz jest cisnienie na wyjsciu pompki z tyłu mierzone na wężu za zbiornikiem 7bar czy tam ma wchodzić takie cisnienie bez wciskania sprzęgła?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v