Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z podnośnikiem dokładnie z opuszczaniem bez obciążenia w Proximie 110 Plus .posiada oczywiście ehr . Z maszyną opuszcza się bez problemu w zależności jak się ustawi prędkość opuszczania. A bez maszyny jak się podniesie to później ciężko go opuścić trzeba na siłę je ręcznie lub wejść na lagi i ciężarem ciała opuszczać w dół . Jak go kupiłem nie było tego problemu. Filtry oleje zmieniane regularnie. Co może być przyczyną.? Może ktoś coś podobnego miał ?

Opublikowano
no mam ustawiony pół na pół . próbowałem na maxa z szybkością ale bez różnicy.ciagnik posiadam od nowości
no mam ustawiony pół na pół . próbowałem na maxa z szybkością ale bez różnicy.ciagnik posiadam od nowości
Opublikowano
oporu to nie czuć bo jest pokrętłem w ehrze więc, a poza Tym działa oczywiście ustawi się na zająca max to szybko reaguję w jedną i drugą .a jak na żółwia to mega wolno działa podnośnik więc prawidłowo
oporu to nie czuć bo jest pokrętłem w ehrze więc, a poza Tym działa oczywiście ustawi się na zająca max to szybko reaguję w jedną i drugą .a jak na żółwia to mega wolno działa podnośnik więc prawidłowo
oporu to nie czuć bo jest pokrętłem w ehrze więc, a poza Tym działa oczywiście ustawi się na zająca max to szybko reaguję w jedną i drugą .a jak na żółwia to mega wolno działa podnośnik więc prawidłowo
Opublikowano
no wiadomo, że chodzi o reakcje na podnoszenie i opuszczanie podnośnika podczas regulacji żółw zająć..
no wiadomo, że chodzi o reakcje na podnoszenie i opuszczanie podnośnika podczas regulacji żółw zająć..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v